У 2022 році на ринок України вийшли дві платіжні системи

платежная система

Всього на кінець 2022 року в Україні було зареєстровано 54 платіжні системи.

У 2022 році на ринок України вийшли дві міжнародні платіжні системи: «MTBMoney» (оператор — ПАТ «МТБ БАНК») та «R360» (оператор — компанія Remittance360 Ltd, Великобританія), передає Banker.ua з посиланням на Звіт з оверсайту фінансового ринку від НБУ за минулий рік.

Головний Telegram-канал банкірів

Як випливає зі звіту на офіційному сайті НБУ, британська платіжна система зареєструвалася в України невдовзі після початку війни, 28 лютого 2022 року. Зараз з R360 співпрацюють два банки, які підключилися до неї значно пізніше, — АТ «Таскомбанк» (18.11.22 р.) та ПАТ «КБ «Акордбанк» (05.12.2022).

Всього на кінець 2022 року в Україні було зареєстровано 54 платіжні системи, з яких:

  • 2 — державні платіжні системи (СЕП та НПС «Простір»);
  • 36 — створені резидентами (15 — банками, 21 — небанківськими установами);
  • 16 — створені нерезидентами.

Загальна кількість учасників платіжних систем (крім СЕП) – 132 фінансові установи.

За результатами моніторингу платіжної інфраструктури Національний банк визначив найважливіших учасників платіжного ринку. Єдиною системно важливою системою в Україні залишається СЕП НБУ.

Важливими платіжними системами визнано:

  • Mastercard
  • Visa
  • NovaPay
  • «Фінансовий світ»
  • «Поштовий переказ».

Вперше визнано важливих учасників платіжних систем, а саме: АТ КБ «ПриватБанк», ТОВ «Контрактовий дім» та ТОВ «Універсальні платіжні рішення».

«Метою такого розподілу є встановлення підвищених вимог до об’єктів оверсайту, які займають значну частку на платіжному ринку України», — йдеться у повідомленні.

Читайте також: Стійкість, що створює можливості: СЕО ТАСКОМБАНКУ про стратегію під час війни і на всі часи

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв, що українці почали більше користуватися послугами банків. Так, за підсумками минулого року зросла кількість клієнтів у банківській системі, а також побільшало відкритих рахунків. Дві третини користувачів віддають перевагу дистанційному обслуговуванню.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)