Українці почали більше користуватись послугами банків: обирають онлайн-обслуговування

За підсумками минулого року зросла кількість клієнтів у банківській системі, а також побільшало відкритих рахунків. Дві третини користувачів віддають перевагу дистанційному обслуговуванню.

У 2022 році банки збільшили кількість клієнтів майже на 10% – з 72 млн до більш ніж 79 млн осіб. Одночасно кількість рахунків досягла 160,2 млн. За рік показник зріс на 12,8% (наприкінці 2021-го було 142 млн рахунків), передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу Нацбанку.

Головний Telegram-канал банкірів

Також суттєво збільшився інтерес до онлайн-банкінгу. Перевагу дистанційного обслуговування надають понад дві третини всіх клієнтів. Це 78% суб’єктів господарювання та 68% фізичних осіб – 2,4 млн та 51,4 млн відповідно.

За підсумками минулого року загальна кількість рахунків, які банки обслуговували дистанційно, збільшилась на 18,8% порівняно з 2021 роком. Якщо порівнювати із 2020-м, то показник піднявся на 73%.

Читайте також: Революційні рішення банків спрямовані на підтримку діяльності України

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв, що українські банки наростили частку проблемних кредитів.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)