Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Приват та Ощад зазнали масованої DDoS-атаки: банкіри звернулися до клієнтів
У вівторок кіберзлочинці атакували українські банки, портал «Дія» та сайти силовиків.
Центр стратегічних комунікацій та інформбезпеки повідомляє про масовану кібератаку щодо ПриватБанку, Ощадбанку, а також сайтів ЗСУ та Міноборони України, інформує Banker.ua.
Вдень у вівторок державний ПриватБанк зазнавав масованої DDoS-атаки. Зокрема, мішенню кіберзлочинців став Приват24: деякі користувачі протягом кількох годин не могли увійти в додаток або мали проблеми з проведенням платежів, у низки клієнтів не відображався баланс або був відсутній доступ до останніх транзакцій.
Вранці 16 лютого банк повідомив про відновлення роботи сервісів після вчорашньої кібератаки: усі системи та канали фінустанови, як зазначає прес-служба, вже функціонують у штатному режимі, а коштам вкладників ПриватБанку нічого не загрожує.
Про масовану DDoS-атаку повідомили і в іншому держбанку – Ощаді. 15 лютого «погасли» банкомати та термінали фінустанови, не працювали електронні сервіси та додаток «Ощад 24/7», зі збоями проводилися оплати у POS-терміналах.
Увечері у вівторок на сторінці банку у Facebook з’явилося повідомлення про те, що фінустанова відновила роботу своїх сервісів, і тепер його клієнтам доступні сайт, додаток, а також банкоматна та термінальна мережа.
Проблеми спостерігалися лише під час входу в «Ощад24/7» – уповільнення спровоковане додатковим навантаженням на канали зв’язку.
Співзасновник monobank Олег Гороховський також повідомив у Facebook, що тотальна Ddos-атака 15 лютого здійснювалася на всі банки України, зокрема Альфа-Банк та А-банк. Масовані запити надходили з вузла в Нідерландах.
Варто також зазначити, що 15 лютого міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму telegram-каналі написав про потужну DDoS-атаку на портал Дія. За словами міністра, атаки у вівторок здійснювалися з РФ, Китаю, Чехії та Узбекистану.
Читайте також: Віддаючи на зберігання: який депозит вибрати у лютому 2022-го
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що 15 лютого клієнтам ПриватБанку надходили SMS із попередженням про «технічні проблеми», через які не функціонуватимуть банкомати фінустанови.
Коментарі (0)