Клієнти «ПриватБанку» зможуть розраховуватися, використовуючи альтернативні карти

У «Приватбанку» пояснили, в якому випадку POS-термінал допоможе завершити покупку клієнтові з «порожньою» картою.

Якщо при оплаті покупки в торговій точці на основний карті клієнта «Приватбанку» не вистачає коштів, він може рохрахуватися за допомогою альтернативної карти, передає Banker.ua.

«ПриватБанк» став першим українським банком, що впровадив в мережі своїх POS-терміналів технологію для оплати покупок за допомогою альтернативних карт.

Як працює ця технологія?

У разі, якщо клієнт оплачує товар через термінал в супермаркеті або будь-якій торговельній точці, і на його основній картці недостатньо коштів для проведення платежу, POS-термінал «Приватбанку» автоматично перевірить наявність необхідної суми на інших картах користувача і дозволить завершити покупку без необхідності пошуку інших карт або використання готівки.

У момент здійснення оплати клієнт повинен вибрати на POS-терміналі карту, з якої бажає оплатити покупку, і просто підтвердити операцію.

Альтернативною в даному випадку може стати будь-яка карта клієнта «ПриватБанку», прив’язана до сервісу Приват24.

Читайте також: Андрій Цвих («МЕТРО Кеш енд Керрі Україна»): «Ми готові скористатися новими банківськими послугами»

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами прес-секретаря «ПриватБанку» Олега Серьги, за період карантину загальний трафік обслуговування у відділеннях фінустанови впав на 60%. У той же час, трафік платежів в Приват24 виріс на 30%, а обсяги оплат покупок картами – на 34%.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)