У «Приватбанку» розповіли, скільки нових клієнтів вдалося залучити в 2020 році

Найбільший «відсотковий приріст» клієнтів в 2020 році було зафіксовано у віковій категорії «60+».

У 2020 році державний «ПриватБанк» залучив 600 000 нових клієнтів-фізосіб: протягом 12 місяців їхня кількість зросла до 17,8 млн осіб, передає Banker.ua з посиланням на дані Інтерфакс-Україна.

Як зазначають представники банку, кількість клієнтів-фізосіб «Привату» минулого року зросла на 3,5%: якщо в 2019-му їх налічувалося 17,2 млн, то під кінець 2020-го послугами фінустанови вже користувалися 17,8 млн людей.

Так, найбільший «відсотковий приріст» протягом 12 місяців було зафіксовано у віковій категорії «60+»: кількість таких клієнтів в 2020-му збільшилася на 10,7% – до 4,2 млн осіб.

На 9% минулого року зросла кількість клієнтів від 16 до 20 років (до 1,1 млн), на 7,8% – користувачів віком 40-59 років (до 7,1 млн) і на 6,3% – споживачів послуг банку віком від 20 до 39 років (до 7,9 млн).

У той же час, в 2020-му «Приватбанк» розширив базу клієнтів-підприємців до 800 млн осіб (+ 14,3%). Кількість активних клієнтів МСБ за підсумками минулого року зросла до 824 000 (+ 17%).

Що ж стосується користувачів «Приват24», то протягом 2020 року їхня кількість збільшилася до 12,6 млн: за 12 місяців число клієнтів, які приєдналися до системи, зросло на 37%.

Транзакції фізосіб через «Приват24» минулого року зросли до 8,8 млн (+ 27,3%), тоді як через відділення банку – скоротилися до 26,1 млн (-45,7%), а через каси – впали до 5,3 млн грн (- 42,6%). Що ж стосується показника міжнародних грошових переказів онлайн, то тут зафіксовано зростання на 29,8% – до 495 000.

Читайте також: Що робити, якщо загубив банківську карту

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що минулого року державний «ПриватБанк» заробив на 7,3 млрд гривень менше, ніж в 2019-му, а чистий кредитний портфель фінустанови за останні 12 місяців скоротився на 8%.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)