ПриватБанк запустив послугу автоматичного заповнення календаря податкових звітів

Послуга працює в розділі «Електронна звітність» у вебверсії «Приват24 для бізнесу».

Бізнес клієнти ПриватБанку відтепер можуть користуватися новою функцією “Календар звітів”, яка допоможе автоматично заповнити календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби, передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу банку.

Головний Telegram-канал банкірів

У ПриватБанку пояснили, що під час входу в меню «Облік та звіти – Електронна звітність» автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати «Календар звітів» на основі прийнятих звітів і даних із податкової.

Нова функція «Приват24 для бізнесу» дає можливість клієнтам:

  • надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря;
  • прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати;
  • додати будь-який звіт, а термін в «Календарі звітів» проставиться автоматично.

Також у сервісі «Електронна звітність» можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи» та вести «Книгу обліку надходжень та витрат», «Фінансову звітність» тощо.

Читайте також: Banker.Тижневик: чим жив банківський сектор минулого тижня (12 – 16 лютого)

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що Мінфін залучив понад 16 млрд грн від продажу облігацій.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)