Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Не варто гаяти час. 7 найдорожчих авто з пробігом, які можна купити в Україні
Ми звикли, що справжні преміальні авто — це ексклюзивний штучний товар, який при замовленні треба чекати місяцями, а інколи й роками. Але є і простий шлях підібрати цікаву, а інколи й унікальну машину «без черги» — це ринок авто з пробігом. Banker.ua зібрав для вас сім найдорожчих авто, які продаються на онлайн-майданчиках в Україні.
Костянтин Широкун, спеціально для Banker.ua
Варто зазначити, що на ціну будь-якої автівки з пробігом впливає її вік, показники на одометрі та стан конкретного екземпляру. У матеріалі ми не звертатимемо увагу на вади авто, адже всі вони мають пробіг лише у кілька тисяч кілометрів та продаються фактично новими, але помітно дешевше, ніж у салонах офіційних дилерів.
Ferrari SF90
Ціна: $649 000
Випуском купе Ferrari SF90 Stradale компанія відсвяткувала 90-річний ювілей гоночної команди Scuderia Ferrari. Це перший плагін-гібрид марки і перший за останні 30 років флагман модельного ряду Ferrari, що має під капотом не дванадцять, а тільки вісім циліндрів.
За спиною водія встановлений 4,0-літровий двигун, що розвиває 780 к.с. та 800 Нм. До того ж, Ferrari SF90 Stradale має три електромотори. Один встановлений між бензиновим двигуном та коробкою передач, а ще два — на передніх колесах, причому вони мають незалежну систему керування. Сукупна потужність електродвигунів — 220 к.с., а сумарна віддача силової установки — 1000 «коней». Літій-іонний акумулятор ємністю 7,9 кВт*год розташований вертикально за сидіннями та забезпечує пробіг до 25 км.
Кузов та шасі зроблені з використанням вуглепластику. Цікаво, що від 0 до 100 км/год машина розганяється за 2,5 сек, а прискорення до 200 км/год триває лише 6,7 сек, максимальна швидкість становить 340 км/год. У салоні авто прописався 16-дюймовий екран, окремі тачпади для керування світлом та клімат-контролем, а також сенсорні кнопки на кермі, проєкційний екран та пара спортивних крісел.
Rolls-Royce Cullinan
Ціна: $550 000
Перший заводський Rolls-Royce з п’ятидверним кузовом та перший кросовер марки є одним із найбільших серійних кросоверів на планеті. В основі кросовера лежить модульна «Архітектура розкоші» — просторова рама з навішеними на неї алюмінієвими кузовними панелями. Така конструкція дозволяє відносно легко масштабувати розміри кузова і робити унікальні версії зі зміненим дизайном.
За замовчуванням Cullinan оснащується тримісним заднім диваном, спинка якого розділена на дві нерівні частини і може складатися за допомогою електроприводу. За доплату на другому ряду встановлять два роздільні сидіння з електрорегулюванням та масивною центральною консоллю посередині. Об’єм багажного відсіку — близько 560 л. Одна з цікавих опцій — висувна банкетка для пікніка з двома стільцями та столиком посередині.
Для зручності посадки до салону кузов під час стоянки опускається на 40 мм від стандартного положення. На бездоріжжі кліренс можна збільшити, а при втраті контакту колеса з поверхнею землі система додатково накачує пневмобалон і опускає колесо в пошуках опори.
Під капотом встановлений V12 об’ємом 6,75 л на 571 к.с., коробка передач — восьмиступінчастий «автомат» ZF. Максимальна швидкість кросовера обмежена електронікою на рівні 250 км/год.
Lamborghini Urus
Ціна: $467 000
Перший кросовер від Lamborghini став першим за чверть століття передньомоторним та чотиридверним автомобілем марки. Під капотом авто встановлено двигун від Audi на 4,0 л з двома турбокомпресорами.
«Вісімка» форсована до 650 к.с. При частковому навантаженні половина циліндрів може відключатися для економії палива. У парі з двигуном працює традиційний восьмиступінчастий «автомат» ZF. Повний привід з міжосьовим диференціалом Torsen за умовчанням ділить тягу між передньою та задньою віссю у пропорції 40/60.
За офіційними даними, розгін до 100 км/год в «італійця» займає 3,6 секунди, а максимальна швидкість — 305 км/год. При цьому на розгін до 200 км/год італійський кросовер витрачає 12,8 с.
Urus також оснастили активним заднім диференціалом і механізмом, який може повертати задні колеса на кут до трьох градусів, покращуючи маневреність на низькій швидкості і підвищуючи стабільність на високій. Окрім того, завдяки пневматичній підвісці дорожній просвіт авто може змінюватись у діапазоні від 158 до 248 мм залежно від обраного режиму водіння.
Rolls-Royce Ghost
Ціна: $420 000
Друге покоління британського седана майже повністю уніфіковане зі старшим Phantom. Салон загалом традиційний для авто бренду, але є кілька цікавих моментів. Наприклад, у машині з’явилися віртуальні прилади. А ще Ghost першим у гамі отримав опційне точкове підсвічування передньої панелі. За аналогією зі стелею в панель перед пасажиром вбудовано 860 крихітних діодів, які створюють ефект зірок.
Особливо розробники пишаються своєю роботою над зниженням шуму в салоні: вони ретельно сконструювали та підібрали всі ключові вузли та компоненти таким чином, щоб їхня резонансна частота була однаковою. Крім того, використано понад 100 кг звукоізолюючих матеріалів.
Новий Ghost оснащений бензиновим V12 об’ємом 6,75 л з двома турбокомпресорами потужністю 571 к.с. Цікаво, що другий Ghost став першим повнопривідним седаном марки. Розгін з місця до «сотні» займає 4,8 сек. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці у 250 км/год.
Пневматична підвіска Magic Carpet Ride допрацьована і тепер називається Planar Suspension System. Її ключова фішка — додаткові демпфери, які підвищують стабільність на прямій і підвищують комфорт. Також активна підвіска вміє прогнозувати рельєф дороги — стереокамера під лобовим склом зчитує рельєф і надсилає сигнали актуаторам, які за допомогою стабілізаторів поперечної стійкості змінюють положення кузова.
Ferrari F8
Ціна: $385 000
Уперше швидкісне купе від Ferrari показали на автосалоні в Женеві у 2019 році. Бітурбомотор V8 на Tributo розвиває 720 к.с. та 770 Нм. Тобто питома віддача становить 185 з літра робочого об’єму. Разом з ним працює семиступінчастий преселективний «робот».
Для авто інженери компанії розробили асистент керування під час дрифту SSC (Side Slip Control), а також систему FDE (Ferrari Dynamic Enhancer) з приставкою Plus, яка індивідуально регулює тиск у гальмівних механізмах виходячи з миттєвих параметрів руху та дозволяє більш точно дозувати уповільнення перед атакою віражів.
Суха маса купе становить 1330 кг. Ferrari F8 Tributo може розігнатися від 0 до 100 км/год за 2,9 сек, прискорення до 200 км/год займає 7,8 сек. При цьому максимальна швидкість машини — понад 340 км/год.
Lamborghini Huracan EVO
Ціна: $369 000
Lamborghini Huracan EVO — це одна з найшвидших модифікацій італійського суперкара за весь час існування моделі. На купе встановили атмосферний двигун V10 об’ємом 5,2 л і потужністю 640 к.с. з титановими впускними клапанами. Машина має повнокероване шасі — за поворот задніх коліс відповідають два електромеханічні актуатори.
На авто також «прописався» новий електронний комплекс LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), що поєднує управління системою стабілізації, силовим агрегатом та адаптивною підвіскою з магнетореологічною рідиною у доопрацьованих амортизаторах. Як і раніше, на вибір є три їздові режими: Strada (дорожній), Sport і Corsa (гоночний). Крім того, на підставі дій водія електроніка може «передбачити» оптимальні налаштування на наступні секунди.
Час розгону купе з місця до 100 км/год становить 2,9 сек, до 200 км/год — 9 сек. Максимальна швидкість — ті ж 325 км/год, що й у базового задньопривідного купе.
Mercedes-AMG G 63
Ціна: $321 000
Спортивний позашляховик оснащений форсованим бітурбомотором V8 об’ємом 4,0 л. Цей агрегат розвиває 585 к.с. та 850 Нм. Цікаво, що мотор має систему відключення половини циліндрів для економії палива. Разом з ДВЗ працює нова дев’ятиступінчаста коробка з власними AMG-налаштуваннями та чесним ручним режимом, в якому електроніка не переходить на підвищену передачу після досягнення максимальних обертів двигуна.
Повнопривідна трансмісія така ж, як у інших нових «геліків»: асиметричний центральний диференціал ділить момент, що підводиться в пропорції 40:60, блокуванням управляє електроннокерована муфта з функцією примусового замикання. При всій спортивності характеру у машини доволі пристойний кліренс — 241 мм.
«Німець» спорядженою масою 2485 кг може вистрілити від 0 до 100 км/год всього за 4,5 сек, при цьому максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 220 км/год, а з опцією AMG Driver’s Package відсікання зсунуто до 240 км/год.