Banker.Тижневик: що українські банки зробили за минулий тиждень (9-13 травня)

16 Травня 2022

Чим жили українські банки протягом минулого тижня, скільки корисного та важливого зробили, як змінилися їхні фінансові показники, яка ситуація з клієнтами, продуктами та відділеннями – про це та інше вони розповідають у новій рубриці-дайджесті «Банківський тижневик» на Banker.ua.

Головний Telegram-канал банкірів

Пресслужба ОТП Банку:

З 05.05.2022 року ОТП Банк запустив телефонну лінію для обслуговування клієнтів – власників «Особливої» пенсійної картки Visa, які через різні обставини не мають можливості скористатися чат-ботом, утім потребують допомоги.

Аби отримати послугу підтримки, клієнту потрібно зателефонувати зі свого «фінансового» номеру, що зазначався при відкритті картки, за номером телефону 0800 50 43 43. Помічники з команди «Лесик з ОТП» за запитом клієнта вирішують багато завдань, зокрема, знаходять необхідні товари, медикаменти, лікаря, підбирають варіанти для переїзду та житло, розшукують контакти волонтерів та тих, хто надає гуманітарну допомогу. Дзвінки безкоштовні для всіх клієнтів українських операторів.

Крім того, власникам «Особливої» пенсійної картки Visa від ОТП Банку, як і раніше, доступний сервіс надання ліків (вітамінів) на суму 300 грн. Для того, щоб ним скористатися, треба звернутися до Лесика у чат-боті або за виділеною телефонною лінією зі свого «фінансового номеру» і зробити замовлення медикаментів/вітамінів з сайту Liki24 на суму 300 грн (є можливість доплати клієнтом у разі перевищення суми замовлення). Пропозиція доступна за умови здійснення трьох торгових транзакцій пенсійною карткою від 100 грн кожна протягом останніх 30 днів.

Також минулого тижня разом з партнером Portmone ОТП Банк знизив тарифи на інтернет-еквайринг до кінця травня п.р. Тож у цьому місяці тариф складає 1% від суми операцій для усіх нових та діючих клієнтів.

Перевірка документів та підключення до послуги інтернет-еквайрингу є безкоштовними.

Серед переваг інтернет-еквайрингу – швидке підключення до послуги, вигідні та прозорі тарифи, мінімізація витрат на послуги інкасації та зберігання грошових коштів, своєчасне зарахування грошових коштів на рахунок, цілодобова підтримка мерчантів.

Пресслужба IBOX BANK:

Перший транзакційний банк IBOX BANK, що під час війни оновлював графік роботи відділень щоранку (з огляду на безпеку в регіонах), 10 травня встановив постійний режим роботи відділень на період дії воєнного стану. Однак, з приміткою, що графік роботи відділень АТ «АЙБОКС БАНК» може коригуватись у разі зміни безпекової ситуації в регіоні (місті).

На тижні з 9 по 13 травня в IBOX BANK розпочали роботу над проєктом випуску digital-карткок, які працюватимуть за допомогою смартфону, а також над можливістю випуску карток в іноземних валютах – доларах та євро.

Минулого тижня в IBOX BANK також з’явився новий продукт – «Спеціальний рахунок для добровільного декларування». В період до 1 вересня 2022 року надаватиме послуги з відкриття поточних рахунків зі спеціальним режимом використання для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичним особам – резидентам, зокрема самозайнятим особам. Відкривається рахунок без випуску платіжної картки у трьох валютах: гривня, долар США, євро.

Пресслужба СomInBank:

Минулого тижня СomInBank працював у звичному режимі. Спостерігаємо поступове пожвавлення ділової активності, особливо у корпоративному сегменті. Відповідно до вказаних змін, ми інтенсифікували нашу діяльність у цьому сегменті, особливо — у Центральній Україні, яка поступово, але впевнено повертається до нормального життя.

Наразі наша увага сконцентрована на розробці нових продуктів, які матимуть попит серед клієнтів у воєнний час, а також у час повоєнного відновлення.

Не зупинялись і наші волонтерські проекти: так, СomInBank став співорганізатором майстер-класу відомого німецького художника Алана Мейера у м. Чернігові та м. Корюківка. Тож, попри всю складність воєнного часу, ми впевнено тримаємо курс та рухаємось вперед.

Пресслужба ТАСКОМБАНКУ:

Попри складну ситуацію в країні ТАСКОМБАНК продовжує невпинно працювати, захищаючи фінансовий фронт України. Розвиває мережу відділень нового формату, надає кредитування для бізнесу та населення.

Протягом минулого тижня карта відділень ТАСКОМБАНКУ поповнилась чотирма новими відділеннями у Львові, Києві та Житомирі. Ці відділення уособлюють сучасний підхід до банкінгу – Банк без бар’єрів. Клієнти можуть обирати зручний формат обслуговування: онлайн чи безпосередньо в менеджера. Особливістю нової концепції є модульний принцип зонування. Біля входу розташовуються зони швидкого сервісу, а місця обслуговування клієнтів знаходяться у більш приватному просторі. Є digital-зони із можливістю скористатися усім спектром сервісів самообслуговування банку.

У нових відділеннях клієнти можуть скористатися акційними пропозиціями:

  • Фізичні особи можуть отримати додаткові бонуси від 0,25% до 1% річних за депозитами у гривні протягом двох місяців з дати відкриття відділення. Протягом трьох місяців — маючи кредитну картку ТАСКОМБАНКУ, сплачувати комунальні платежі в касі лише за 1 гривню.
  • Підприємці перші три місяці можуть відкрити рахунок без плати за обслуговування.

ТАСКОМБАНК активізував і кредитну діяльність аби тисячі підприємців змогли відновити й модернізувати виробництво, адаптувавши його до нових умов. Банк продовжує підтримувати клієнтів, надаючи доступне фінансування з урахуванням безпекової ситуації в регіонах, а також надає комплексне обслуговування.

Відновлено кредитування населення: є можливість замовити кредитну картку з лімітом до 10 тисяч гривень, а також оформити кредит готівкою до 30 тисяч гривень.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: