Мобільність, гнучкість і лояльність до клієнтів: що допомагає барбершопам Mr.Colt розвивати бізнес під час війни

02 Січня 2023

Banker.ua продовжує спецпроєкт «На своєму фронті», в якому ми зібрали історії українських банків і бізнесів про те, як вони функціонують від початку війни. Це повноцінні бізнес-кейси, які розкривають шлях окремих команд протягом всіх місяців після 24 лютого.

Головний Telegram-канал банкірів

Матеріал підготовлений для друкованої версії журналу Banker.

Сьогодні публікуємо останню історію цього спецпроєкту — кейс мережі барбершопів Mr.Colt. Текст наведений нижче.

Барбершоп Mr.Colt — це традиційний барбершоп у поєднанні з сучасними тенденціями культури барберінгу, названий на честь американського конструктора зброї Семюеля Кольта. Перший філіал почав працювати у 2016 році, коли культура барбершопів в Україні починала набувати популярності. Примітною особливістю цих закладів є їхня комфортна атмосфера, привабливий дизайн інтер’єру та команда висококласних барберів і адміністраторів, які надають послуги та забезпечують сервіс на найвищому рівні.

Вплив війни на роботу

З початком війни барбершоп Mr.Colt призупинив свою діяльність у Києві. Вже пізніше команда почала поступово відновлювати роботу в тому режимі, в якому дозволяли обставини. У Львові була краща і стабільніша ситуація, тож у перших числах березня барбершоп запрацював у звичному режимі саме там. Барбери, які переїхали тимчасово з Києва, мали змогу працювати у Львові.

Функціонування філій

Приміщення барбершопу знаходяться в оренді. У Mr.Colt  запевняють, що їхні орендодавці одразу достатньо лояльно та з розумінням поставилися до ситуації, яка склалася у країні. Дехто зробив «орендні канікули» на перші місяці війни, інші знизили вартість оренди на 50% протягом декількох місяців.

Проте команда була вимушена закрити одну зі своїх філій, оскільки тривалий час вона не могла нормально функціонувати через розташування в центральній частині Києва, де рух було обмежено. Все обладнання перемістили наразі на склад і найближчим часом планують відкриття барбершопу в новому місці.

Зміни у складі команди

Кількість барберів в команді істотно не змінилася, оскільки у компанії не виникає проблем із пошуком персоналу. Барбершоп Mr.Colt чудово відомий серед барбер-спільноти. Як до війни, так і зараз у команді 14‑16 м­айстрі­в.

До компанії звертаються барбери з інших регіонів, які вимушено покинули зони бойових дій. Якщо ця людина відповідає корпоративному духу, професійним навичкам та особистим якостям, їй без вагань допомагають зайняти своє місце у команді. А оскільки є достатньо широка градація категорій барберів — від учня до шеф-барбера — фактично, там завжди знайдеться місце як досвідченому барберу, так і новачку.

Як розказують у самому бар­бершопі, вони завжди можуть забезпечити себе кадрами, оскільки постійно навчають учнів, які після закінчення можуть дорости від стажера барбера до сеньйор-барбер­­а закладу Mr.Colt.

Клієнтообіг і пошук нових клієнтів під час війни

Наразі клієнтообіг барбершопу стабільний, майже такий, як був до війни. Однак відчутно впливають повітряні тривоги, відключення світла та інші події, пов’язані з воєнним станом та війною.

Але команда Mr.Colt упевнена: потрібно якісно виконувати свою роботу, щоб постійні клієнти ніколи не забували про ваш заклад.

Крім того, у просуванні своїх послуг команді допомагають лояльність до клієнтів у вигляді акцій, знижок, нових пропозицій, а також інтернет-маркетинг (цільові сервіси, контекстна і таргетована реклама), SMS та E-mail маркетинг (робота з базою клієнтів), телефонія (якісна робота адміністратора з клієнтами).

Внесок Mr.Colt у Перемогу

Із перших днів війни кожен член команди Mr.Colt допомагав нашій армії. Хтось донатив із власних коштів, хтось займався гуманітарними питаннями (пошуком амуніції, засобів першої необхідності для військових). Дехто разом зі своїми знайомими за кордоном збирав кошти та гуманітарну допомогу і передавав підрозділам Збройних Сил України  і Територіальній обороні.

Після того, як почали працювати філії барбершопу, команда вирішила перераховувати певний відсоток із прибутку на допомогу армії. Також із перших днів роботи після початку війни у Mr.Colt встановили правило безкоштовного обслуговування для українських захисників. Ця акція діє і сьогодні, однак дехто з клієнтів категорично відмовляється не оплачувати послуги, оскільки розуміє, як бізнесу важко працювати в поточних умовах. Тому ми знаходимо компроміс, пропонуючи хоча би знижку 30-50% у залежності від ситуації.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: