Не апдейтиш продукти та сервіси – втрачаєш клієнтів: ефективна стратегія ПРАВЕКС БАНКУ під час війни

07 Грудня 2022

Banker.ua продовжує спецпроєкт «На своєму фронті», в якому ми зібрали історії українських банків і бізнесів про те, як вони функціонують від початку війни. Це повноцінні бізнес-кейси, які розкривають шлях окремих команд протягом всіх воєнних місяців.

Головний Telegram-канал банкірів

Матеріал підготовлений для друкованої версії журналу Banker.

Цього разу ми представляємо історію ПРАВЕКС БАНКУ. Текст наведений нижче.

Керівник відділу малого бізнесу Головного управління роздрібного бізнесу ПРАВЕКС БАНКУ Анатолій Вербаховський про те, на чому фокусується банк у своїй роботі протягом війни, про клієнтські запити та підтримку бізнесу.

— Анатолію, наскільки ПРАВЕКС БАНК трансформувався від початку війни в Україні і до сьогодні з точки зору внутрішніх процесів, команди, обслуговування, сервісів?

— Період пандемії вже створив передумови для прискорення цифровізації у банках і налагодження дистанційної роботи співробітників. В умовах війни цей безцінний досвід допоміг нам утримувати процеси в керованому стані. З перших днів війни люди, перебуваючи в будь-якому місці з доступом до інтернету, могли виконувати свою роботу.

Завдяки інтернет банкінгу/системам дистанційного обслуговування ПРАВЕКС БАНК продовжує стабільно функціонувати в обставинах, що склалися,  а клієнти користуються банківськими послугами, незважаючи на неможливість фізично відвідати відділення.  Цього року ми надали можливість нашим клієнтам віддалено, навіть перебуваючи за кордоном, повноцінно користуватися своїми картками та випускати віртуальні картки, погашати кредити, відкривати депозити та рахунки, безкоштовно сплачувати комунальні платежі, проходити повторну ідентифікацію тощо.

Банк приєднався до проєкту «єПідтримка», впровадивши відповідну картку. Тобто ми запропонували дистанційно користуватися тими послугами, які клієнти потребують щодня.

Крім того, на початковій стадії бойових дій банк скасував велику кількість комісій, щоб зменшити фінансове навантаження на сім’ї, які виїжджали за кордон.

Ми постійно вивчаємо потреби клієнтів і вдосконалюємо наші онлайн-сервіси.

— Як змінилися клієнтські запити за ці 9 місяців? На чому банк наразі фокусується у своїй роботі?

— Побільшало запитів на онлайн-послуги. Внутрішнє переміщення населення та зміна місця ведення бізнесу зумовили зміну обслуговуючих відділень. Для нас цей процес проходить достатньо легко, бо електронний документообіг дозволяє взаємодіяти з клієнтом більш гнучко.

Значну увагу наш банк наразі приділяє не лише розширенню переліку послуг, які діючі клієнти можуть отримати онлайн, але і питанням віддаленої ідентифікації нових клієнтів, дистанційному встановленню ділових відносин. Це дозволить залучати нових клієнтів без їхньої фізичної присутності і розширювати клієнтську базу.

— Зараз банки в Україні активно підтримують фінансову систему країни. І головним чином, завдяки більшій кількості пропозицій для українського бізнесу, який є основою економічної стабільності. Як підтримує підприємців ПРАВЕКС БАНК?

— Ми розробили пропозицію комплексного обслуговування фізичних осіб-підприємців і юридичних осіб сегменту малого бізнесу. У ПРАВЕКС БАНКУ це клієнти з річним обігом до 1 млн євро.

Зараз ми пропонуємо безкоштовне відкриття рахунків і РКО на перші три місяці для нових клієнтів. Для тих, хто хоче встановити термінал, ми можемо запропонувати користування пристроєм без щомісячної абонентської плати.

Також для зняття підприємницького доходу ФОП банк пропонує комплексний підхід — картковий преміум-пакет. При цьому перерахування з поточного бізнесового рахунку на особистий і зняття в межах ліміту є безкоштовними. А ще ПРАВЕКС БАНК відновив кредитування бізнес-клієнтів за діючими програмами.

— Очевидно, що запити бізнесу сьогодні значно змінилися, і старі продукти та сервіси можуть відставати від потреб підприємств. Чи помітили ви зміни?

— Звісно, зараз змінилися акценти та потреби бізнесу. Наразі ми активно розробляємо сервіси для дистанційного відкриття рахунків. На даний момент це вже можливо для клієнтів-фізосіб. Також для клієнтів-ФОП, які мають гривневий поточний рахунок і бажають відкрити валютний, ми пропонуємо це зробити в додатку PRAVEX ONLINE.

Крім того, ми працюємо над дистанційним відкриттям поточних рахунків для нових клієнтів ФОП та юридичних осіб.

— Зараз ПРАВЕКС БАНК пропонує українському бізнесу декілька різних пакетів послуг. У чому їхня особливість та відмінність?

— Ми бачимо, що основні потреби у бізнес-клієнтів дуже схожі. Тож кожний пакет включає повну пропозицію, яка закриває всі поточні потреби в залежності від розміру бізнесу та сфери діяльності. Як для бізнесу, який працює на внутрішній ринок, так і для тих, хто займається ЗЕД.

У перші три місяці для нових клієнтів відсутня плата за розрахунково-касове обслуговування.

Пакети включають:

безкоштовне відкриття поточного рахунку в гривні та валюті (за бажанням клієнта);

вигідні тарифи на купівлю/продаж валюти;

безкоштовний рік обслуговування корпоративної картки;

безкоштовні платежі в залежності від пакета;

зарплатний проєкт з безкоштовним перерахуванням зарплати на рахунки співробітників (в одному з пакетів);

безкоштовний рік обслуговування карткового пакету для особистих потреб.

Ми залишаємося прибічниками індивідуального підходу до потреб кожного клієнта

— Чи апдейтите якось функціо­нал мобільного додатку або інші сервіси, які були запропоновані клієнтам раніше?

— У сучасному світі, якщо ти не апдейтиш продукти та додатки, ти втрачаєш клієнтів. У нашому банку ми завжди оновлюємо і розширюємо свої пропозиції.

Постійно моніторимо наших конкурентів шляхом відповідних досліджень функціональних можливостей мобільних додатків. Так, дослідження від Prostobank.ua показало, що мобільний додаток PRAVEX ONLINE посів 6 місце серед 15-ти банків за кількістю доступних функцій для клієнтів. Незважаючи на важкі часи, в які ми працюємо, кількість нових функцій постійно збільшується. У 2022 році було впроваджено 15 нових функціональних можливостей нашого мобільного додатку і ще планується впровадження близько 29-ти, що на 30-35% перевищить результат 2021 року.

— Наскільки далеко ПРАВЕКС БАНК наразі планує свою роботу? Чого клієнтам очікувати до кінця року?

— Зараз відбувається планування на 2023 рік. ПРАВЕКС БАНК має абсолютну та всебічну підтримку материнської Групи Інтеза Санпаоло. Ми націлені на покращення клієнтського досвіду та надання високого сервісу обслуговування. Також залишаємося прибічниками індивідуального підходу до потреб кожного клієнта.

Скажу, що наші клієнти можуть очікувати від нас, як завжди, стабільності та продовження кредитування. А нові клієнти отримають безкоштовне тримісячне обслуговування по РКО.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: