Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Банківський сектор дуже швидко адаптувався до нових умов роботи, зміг забезпечити дистанційною роботою працівників, а клієнтів – цифровим обслуговуванням. Але спілкування наживо зі спеціалістом банку – це потреба багатьох українців, яка наразі стала ще більш акуальною. Тож банки активно відновлюють свої мережі відділень по всій країні, де це наразі можливо.
Спеціально для Banker.ua банкіри поділилися тим, в якому стані наразі знаходиться філійна мережа їхніх банків, як вона змінювалася у Києві та регіонах з початку війни до сьогоднішнього часу, скільки відділень функціонує зараз, наскільки складний процес відновлення відділень, а також які послуги наразі доступні клієнтам у відділеннях та що банки планують робити далі.
Олег Савощенко, директор департаменту регіональної дистрибуції Укргазбанку:
Станом на 1 червня 2022 року регіональна мережа Укргазбанку налічує 261 відділення. 220 відділень працює, 41 відділення – тимчасово ні. Левова частка не працюючих відділень знаходиться в Донецькій, Луганській, Херсонській, Запорізькій областях. Разом з тим, поступово відновлюється робота відділень на тих територіях, що були в зонах бойових дій та на тимчасово окупованих територіях і нині вже звільнені ЗСУ.
В зонах проведення бойових дій та на тимчасово окупованих територіях робота відділень Укргазбанку була тимчасово призупинена: мова про міста, де існувала загроза життю чи здоров’ю співробітників відділень та клієнтів – в Київській, Чернігівській, Сумській, Харківській областях. Після звільнення цих територій ЗСУ роботу практично всіх відділень ми почали поступово відновлювати. Однак маємо складнощі у Харкові, що, на жаль, зазнає постійних обстрілів окупантами. Станом на 1 червня 2022 року в Харкові працює тільки 4 відділення Укргазбанку з 11-ти.
Банк до останнього намагався забезпечувати роботу своїх відділень на підконтрольних Україні територіях Луганщини та Донеччини. Не зважаючи на складність ситуації, нині там все ж працює одне відділення Укргазбанку – в м. Курахове, що лишилось єдиним працюючим банківським відділенням в місті. На жаль, жодного нашого відділення не працює на Херсонщині. В Запорізькій області не працюють 5 відділень, які знаходяться в тимчасово окупованих містах. однак в самому м. Запоріжжя працюють всі відділення Укргазбанку. Також найближчими днями плануємо відновлення роботи ще одного відділення в Миколаєві.
Ми зробили все можливе, аби якнайшвидше відновити роботу в тих містах, що зазнали болісних руйнувань через вторгенння окупантів. Бо дуже хочемо прискорити відродження українських міст – аби вони якнайшвидше повернулись до звичного життя, а українці були знову забезпечені необхідним банківським сервісом.
В травні ми першими серед банків відновили роботу у місті-герої Буча, знову відкрили двері відділення у Ірпені. Днями привели до ладу розтрощене окупантами відділення у Охтирці Сумської області – за місяць, оперативно розібрали завали, бо знаємо, як містяни чекають на банківський сервіс.
Наразі Укргазбанк у будь-якому зі своїх відділень надає увесь перелік банківських операцій, зокрема й продаж готівкової валюти фізичним особам.
Але поки в Україні триває війна, складно говорити про відкриття нових відділень найближчим часом, хоча такі плани на 2022 рік в нас, звісно, були. Безсумнівно, наразі основним завданням є відновлення роботи наявної мережі відділень банку та забезпечення її стабільної діяльності.
Оксана Стецьків, виконавчий директор напрямку управління мережею АТ «Кредобанк»:
Станом на сьогодні мережа Кредобанку налічує 73 відділення, з них тимчасово не працює 13 відділень, хоча сподіваємся що всі інші теж вже найближчим часом відновлять свою роботу.
З першого дня війни ми працювали і продовжуємо працювати в нашому максимальному складі для наших клієнтів. В перші тижні війни ми зіткнулися з проблемами часткової міграції наших співробітників з певних регіонів, але при цьому нам вдалося зберегти процес обслуговування клієнтів навіть в найважчі часи і в найризикованіших місцях. В певних містах, ми об’єднували команди кількох відділень в одне і таким чином максимально задовольняли потреби клієнтів. Але в першу чергу, заангажованість працівників, клієнтоорієнтованість, бажання допомогти кожному та не підвести клієнта, керували нашими працівниками на місцях та змушували їх ризикувати щодня, у тому числі своїм життям. Для нас всіх вони – герої.
Хоча варто сказати, що на відносно безпечному Заході України одночасно виникла інша проблема – шалений наплив як існуючих, так і нових клієнтів. Ми працювали 6 днів на тиждень без хвилинки перерви. І тут знову ж таки, всі наші працівники працювали не покладаючи сил «на максимумі» щодня. Багато клієнтів виїжджали за кордон, відкривали рахунки, картки тощо. Ми були одним з небагатьох банків, який мав у наявності фізичні пластикові картки (завод, який їх виготовляв тривалий час був закритий, бо знаходиться біля Києва), ми збирали їх з ризикованих регіонів України – часто дуже нетривіальними шляхами.
За час війни повністю було зруйновано одне наше відділення, яке знаходилося у торговельному центрі «Ретровіль» у Києві. Це було одне з наших нещодавно відкритих та найкращих відділень… В інших містах наші відділення, на щастя, не постраждали, найбільше ми переживали за Суми, Чернігів та Харків.
Зовсім недавно ми частково відновили наші плани розвитку мережі, і надалі працюємо над реконструкцією та відкриттям нових відділень.
Вже 6 червня у Києві на проспекті Перемоги,96 відкриє свої двері оновлене відділення за новим форматом, а в центральній частині м. Львова незабаром відкриється нове унікальне відділення в новому форматі. Думаємо над можливим розширенням мережі на Заході України.
Розуміючи потреби клієнтів під час війни, окрім базових продуктів та послуг для фізичних осіб, які банк не припиняв надавати, ми розробили та впровадили «Віртуальну картку», частково відновили кредитні ліміти по кредитних картах, перенесли максимально послуг в дистанційні канали.
Для клієнтів, юридичних осіб доступне дистанційне подання документів для відкриття рахунків ФОП та фірм. Запроваджено продаж військових облігацій.
З початку війни запроваджено кредитні канікули і розроблено програми реструктуризації кредитів для клієнтів.
Наталія Серкутан, начальник Управління мережею IBOX BANK:
На сьогодні, мережа відділень АТ «АЙБОКС БАНК» налічує 38 відокремлених структурних підрозділів і всі вони, незважаючи на надскладні умови праці в період дії в Україні військового стану, не припиняли своєї діяльності і докладали максимальних зусиль для забезпечення нагальних потреб Клієнтів.
Перш за все, це:
- приймання та своєчасне виконання платежів населення та бізнесу;
- укладення договорів щодо відкриття поточних рахунків, в т.ч. з випуском платіжних карток;
- укладення договорів щодо розміщення/перерозміщення депозитних вкладів;
- надання в оренду індивідуальних банківських сейфів та доступ до них за умови дотримання безпекових заходів тощо.
З метою зниження фінансового навантаження на Клієнтів, Банк прийняв ряд рішень, відповідно до яких:
- скасовано застосовування штрафів та неустойок;
- відтерміновано погашення процентів та планових платежів на погашення боргу за кредитами юридичних та фізичних осіб;
- подовжено термін дії платіжних карток, які підлягали перевипуску у лютому-березні 2022 року;
- скасована щорічна комісія за обслуговування платіжних карток;
для клієнтів, які не встигли отримати платіжні картки, що були випущені до поточних рахунків в національній валюті, скасована плата за операції безготівкового переказу коштів згідно заяви клієнта, тощо.
Перші тижні війни мережа відділень Банку працювала за гнучким графіком роботи, адже безпека Клієнтів та працівників Банку понад усе. На сьогодні ми повернулися до мирного режиму роботи, але з урахуванням безпекової ситуації в регіоні.
Також через військову агресію російської федерації Банк переніс на невизначений термін відкриття відділення у містах Харків та Запоріжжя, але впевнені, що найближчим часом ми повернемося до цього питання і відділення запрацюють.
А до кінця 2022 року Банк має намір відкрити відділення у місті Одесі. Отже, рухаємось далі!
Артур Муравицький, Заступник Голови Правління ТАСКОМБАНКУ:
Попри складну ситуацію в країні ТАСКОМБАНК продовжує невпинно працювати, захищаючи фінансовий фронт України. Навіть під час війни наша команда не зупиняється ні на хвилину, щоб не лише забезпечити обслуговування клієнтів, а зробити його ще зручнішим та комфортнішим.
З минулого року ми розпочали втілювати новий підхід розвитку регіональної мережі. Нові відділення відкривались уже з новим дизайном та новою стратегією із покращення клієнтського досвіду, але ранок 24 лютого для всіх все змінив.
Перший місяць війни ми зосередилися на розширенні дистанційних сервісів обслуговування, адже ситуація вимагала від нас в першу чергу забезпечити населення та бізнес необхідними сервісами та послугами й подбати про безпеку як клієнтів, так і наших працівників. Відділення працювали там, де це було можливо. Усвідомлюючи ситуацію та відчуваючи свою соціально опорну функцію, ми максимально задовольняли потреби Клієнтів в отриманні готівки, виплатах в рамках зарплатних проектів, звичайно, в рамках дозволених регулятором умов та лімітів.
Наразі по всій країні працює 88 відділень ТАСКОМБАНКУ. Своєрідним форпостом став Західний регіон, там повноцінну роботу відділень було відновлено найшвидше. Ми повернулися до Харкова та за час військових дій відкрили вже 8 нових відділень у Коростені, Ковелі, Кам’янці-Подільскому, Хмельницькому, Житомирі, Києві та Львові.
Найближче до входу розташовуються зони найшвидшого сервісу – самообслуговування та відкриті каси для оплати банківських послуг, а також зона швидких консультацій загального характеру. Місця надання інших клієнтам знаходяться у більш приватному просторі далі від входу. Є комфортні зони обслуговування та digital-зони із можливістю скористатися усім спектром сервісів самообслуговування банку.
Новий формат відділень ТАСКОМБАНКУ має на меті зробити обслуговування клієнтів ще зручнішим та комфортнішим. Оптимальне планування зон дозволяє заощадити час клієнта і водночас забезпечити необхідну приватність та зручність при наданні послуг. Усі нові відділення мають затишні зони очікування, а також можливість випробувати та скористатися сучасними сервісами самообслуговування, які працюють в банку.
Вдячні клієнтам та партнерам, що вони з нами, незважаючи на війну, загрозу життю та нелегку ситуацію в країні. Ми віримо в перемогу та повернення до звичного для нас усіх нам життя, комфортного та заможного. ТАСКОМБАНК та банківська система, як і українці, мають великий запас міцності! Тож ваші фінанси в надійних руках.
Олександр Тимофіїв, директор департаменту роздрібного продажу Ідея Банк:
На початок червня ми відновили роботу мережі там, де це є доступним та безпечним для життя та здоров’я працівників та клієнтів. Загалом до стандартного режиму роботи ми повернули 97% відділень. Одними із перших серед банків ми відновили роботу в Чернігові. Ми працюємо в Одесі, Дніпрі, Сумах, Запоріжжі, Кривому Розі, Полтаві, Харкові, Павлограді. Ми і наші клієнти повертаємося до активного життя, наскільки це можливо.
Наразі всі відділення у Києві працюють згідно зі стандартним графіком: з 9.00 до 18.00. Потрібно зауважити, що наше Київське відділення №13 у центрі міста відновило роботу майже одразу від початку воєнних дій у лютому. Наше керівництво, наш Голова Правління увесь цей час залишався у місті та працював поруч із командою відділення.
Інші відділення Києва відкривалися поступово. Враховуючи ситуацію, ми у першу чергу мали забезпечити безпеку життя та здоров’я наших працівників та клієнтів.
Із початку воєнних дій ні на день не зупинялася робота віддленьу західних регіонах країни. Ми створили кілька «міжрегіональних» команд, у яких колеги, що переїхали зі сходу, разом із місцевими спільно працювали на заході країни.
На щастя, більшість наших відділень на підконтрольних Україні територіях не були значно пошкоджені та ми могли відновити роботу як тільки ситуація давала змогу це робити. Так, Сумське відділення відновило роботу майже одразу. Це наша команда-герой. Це люди, які працювали, навіть не зважаючи на досить непросту ситуацію на підступах до міста. Наступним було Харківське відділення, яке продовжувало працювати з перших днів. На жаль доступу до відділення у Маріуполі, Краматорську, Херсоні та Миколаєві відновити поки не дається можливим.
На сьогодні у відділеннях вже доступним є весь спектр послуг. Наш Ідея Банк одним із перших відновив кредитування готівкою – у відносно безпечних західних регіонах. І вже із травня – у центральних та північних областях. Так само у травні повернулися до роботи наші партнери – магазини техніки та інших товарів – тому ми змогли повернути POS-кредитування. Зараз готуємося до відновлення карткового кредитування. Треба зазначити, що попит вже зростає. Добре, що ми можемо сприяти відновленню економічної активності.
Окрім кредитування Клієнти банку можуть: оформити депозит, здійснити будь-які касові операції (разові платежі, перекази, валютообмін), скористатися послугами оренди сейфових комірок в Івано-Франківську, Києві, Харкові, відкрити дебетні картки, чи отримати консультацію та скористатися дистанційними сервісами через О.Банк.
Зараз ми звершуємо ремонтні роботи в одному відділенні в Харкові та готуємо його до відкриття, як тільки рівень безпеки стане допустимим.
Крім того, щоб стати ближчими для клієнтів, у 45 менших містах та селищах країни ми підготували до роботи кредитні центри, де можна буде оформити кредит готівкою або кредитну картку.
Галина Жукова, заступниця голови правління Креді Агріколь Банк:
На сьогодні 125 відділень Креді Агріколь працює, а це майже 90% від всієї мережі банку. Понад 1000 співробітників відділень виконують свої обов’язки, щоб забезпечувати щоденний банкінг для клієнтів. Ми працюємо в різних регіонах України, навіть там, де робити це вкрай важко: Харків, Запоріжжя, Одеса, Чернігів, Миколаїв. Кожного разу ми намагаємося збільшувати кількість доступних відділень, проте безпека команди банку та клієнтів – понад усе, тому ми щодня оперативно аналізуємо ситуацію та вирішуємо, які відділення будуть працювати.
Значну роботу ми виконали з довідковим центром, який зараз допомагає не тільки з фінансовими запитами, а й надає моральну підтримку клієнтам. Щоб бути максимально ефективними та корисними для наших клієнтів, ми змінили багато процесів та навчили співробітників усіх напрямів, навіть тих, які раніше не спілкувались з клієнтами, надавати якісні консультації та обробляти різноманітні запити. Більш ніж на чверть зросла кількість телефонних звернень щомісяця порівняно з довоєнним періодом.
Київ одним із перших зазнав нападу з боку росії. Задля безпеки клієнтів та співробітників у перші дні війни частина відділень Креді Агріколь перейшла на дистанційний формат роботи. Наші колеги працювали та підтримували клієнтів навіть знаходячись у бомбосховищах, в різних куточках України та за кордоном.
Вже в березні всупереч всім складнощам почали відкривати більше відділень та налагоджувати процес їх роботи. Зокрема запрацював і депозитарій на вулиці Антоновича, адже доступ до цінних речей у сейфах є надважливим для клієнтів.
Щодня співробітники долали перешкоди та демонстрували відданість своїй роботі. Одна з наших колег щодня на велосипеді їздила на роботу одразу в кілька відділень Креді Агріколь, оскільки громадський транспорт не працював.
Вже в квітні майже всі відділення в Києві запрацювали в звичному режимі.
Завдяки відданості роботі співробітників на місцях нам вдавалося підтримувати роботу відділень Креді Агріколь навіть у найскрутніших ситуаціях. Так, в одному із відділень, яке постраждало від води внаслідок бомбардування, усі співробітники працювали над його відновленням як могли: сушили меблі, ремонтували розетки тощо… Потім, коли будівля втратила мережеві зв’язки, керівник відділення самостійно знайшов та встановив необхідне для підключення до мережі обладнання. Ми пишаємося своїми людьми!
Наразі у відділеннях ми надаємо весь спектр послуг, окрім кредитування. Воно тимчасово призупинено, але ми працюємо над його відновленням.
В тих регіонах України, де наразі точаться бої ми відновимо роботу відділень банку відразу після стабілізації ситуації та коли це буде безпечно для команди банку та клієнтів.
Леся Сирота, директор з продажів роздрібного бізнесу та управління мережею ОТП Банку:
Мережа відділень ОТП Банку становила до війни 86 відділень, під час війни відкрили ще одне, новозбудоване, відділення в місті Ірпінь, першими в історії воєнної України. Так сьогодні маємо 87 відділень.
Станом на початок червня банк працює у всіх містах, де присутні відділення, окрім тимчасово окупованих територій. Жодного закритого на сьогодні немає. Тимчасово призупинена діяльність 4 відділень на тимчасово окупованих територіях.
До речі, були дні, коли ОТП Банк був єдиним з банків, хто працював у деяких містах, (наприклад, Суми, Чернігів), у деяких містах ми відкривалися першими.
Зважаючи на ситуацію в економіці, звісно, ми переглядаємо бізнес моделі та оперативно керуємо ситуацією. Для зручності клієнтів значно посилили наш інформаційний центр, в тому числі надавши можливість працювати всім співробітникам, які бажали. До речі, наші герої – працівники Інформаційного центру – перебувають у Миколаєві, а посилена частина працює децентралізовано з різних куточків країни та Європи.
Стосовно того, як функціонував банк з початку війни, то ОТП Банк в місті Київ працював весь час, а член правління, відповідальний за розвиток роздрібного бізнесу, завжди фізично знаходився в Києві і особисто керував роботою мережі відділень. Хоча у цілому по Україні у березні та квітні працювали не всі відділення.
Переломним моментом став травень, коли і наші співробітники, і наші клієнти почали повертатися в столицю і виникла необхідність в банківському обслуговуванні офлайн у відділеннях. Сьогодні вже 70% довоєнного клієнтського потоку повернулося у відділення.
Наприкінці травня ми відкрили побудоване нове відділення в місті Ірпінь, що мало запрацювати ще на початку березня. Сьогодні його вивіска з пошкодженням від обстрілів свідчить про воєнні події, які відбувалися в місті. Відкриття нового відділення і побудова бізнесу з нуля – це сміливість.
Зараз вся банківська система України працює в умовах воєнного часу і надає послуги відповідно до рішень НБУ та ризик-підходів окремих банків. ОТП Банк відновив споживче кредитування: цільові товарні кредити в мережах Comfy та Ельдорадо. Поки відсутнє іпотечне кредитування.
Щодо планів на найближче майбутнє, то віримо і допомагаємо ЗСУ, тому чекаємо деокупацій наших територій для відновлення діяльності відділень ОТП Банку.
Аліна Компанець, директорка з маркетингу Юнекс Банку:
З 1 червня ми запустили повноцінну офлайн-роботу ще 5-ти відділень, тож наразі відчинені 15-ть з 17-ти відділень Юнекс Банку. Зачиненими залишаються офіси у м. Слов’янськ та м. Херсон.
У четвертому кварталі 2021 року ми анонсували відкриття у короткостроковій перспективі трьох нових відділень у Вінниці, Слов’янську та Києві, та переміщення на нові більш зручні локації ще 6-х відділень. Ці плани були повністю виконані. Загалом же, згідно стратегії розвитку, ми мали в середньостроковій перспективі довести мережу відділень Юнекс Банку до щонайменше 30 офісів. Але із зрозумілих причин ці плани було поставлено на паузу.
З початку війни до сьогоднішнього часу наша мережа майже не змінилася. У перші дні від початку війни з міркувань безпеки наших клієнтів та співробітників усі офіси було переведено на дистанційний формат роботи. Але починаючи вже з 7-го березня ми почали відкривати офіси у містах, де це було безпечно. Спочатку вони працювали за скороченим графіком з 10 до 16. Але згодом ми подовжили режим до формату 9-17, щоб гарантувати людям можливість безпечно та без порушень комендантської години доїхати додому.
Усі відділення Юнекс Банку, що працюють в офлайн режимі, надають повний спектр банківських послуг. Випускаються картки, оформлюються депозити, надаємо касові послуги, включаючи обмін валюти, відкриваємо рахунки та зарплатні проекти для юросіб тощо. Наразі обмежене лише кредитування: ми відновили фінансування лізингу та відкрили овердрафти по зарплатних картках для тих клієнтів, хто раніше не користувався такою можливістю. Адже ми не заморожували та не обмежували кредитні ліміти, погоджені до війни.
Наразі ми розглядаємо можливі варіанти відкриття у Львові, Хмельницькому та Ужгороді, де на даний час Юнекс Банк не представлений відділеннями. У сьогоднішній ситуації це очевидно перспективні міста, але зрештою остаточного рішення щодо розширення нашої мережі на ці регіони ще не ухвалено.
Аліна Янцюк, начальник управління регіонального розвитку Forward Bank:
З початку війни ми були вимушені призупинити роботу відділень, які опинилися в епіцентрі бойових дій. Поряд з тим, робили все можливе, щоб наші сервіси продовжували працювати. Для зручності клієнтів ми пропонуємо використовувати наші дистанційні канали обслуговування – інтернет-банкінг Forward online, або чат-бот, де можна отримати більшість послуг.
У залежності від ситуації в окремих містах, ми поступово та обережно відновлювали роботу відділень. Адже у першу чергу, ми турбуємося про життя та здоров’я наших клієнтів та співробітників, тому відділення банку працюють там, де немає загрози життю.
Незважаючи на вибиті шибки та посічені осколками будівлі банку у Харкові, станом на сьогодні, наші відділення збережені. І вже з кінця травня усі відділення Forward Bank працюють, деякі за скороченим режимом роботи.
Найбільша проблема, з якою ми стикнулися у лютому-березні, – це нестача готівкових коштів у відділеннях та банкоматах через складнощі з інкасацією. Підрозділи безпеки регулярно опрацьовували максимально безпечні маршрути, але не завжди вони були можливі. Наразі проблеми з готівкою у нас немає.
Поряд з тим, Forward Bank запровадив низку ініціатив для підтримки клієнтів у воєнний час – надання кредитних канікул (відстрочку платежів) для клієнтів, що опинились в скрутному становищі та не мають можливості своєчасно вносити платежі по кредитах, також реалізовано автоматичну пролонгацію терміну дії карток.
Попри воєнні ризики, рівень ліквідності є стабільно високим. Клієнти продовжують нам довіряти свої гроші. Від початку війни строковий депозитний портфель збільшився на 9,6%.
Банк виконує всі економічні нормативи НБУ. А показник LCR становить 4-х кратний запас ліквідності.
Як і більшість банків у країні, від початку війни, Forward Bank призупинив видачу кредитних коштів та використання кредитних лімітів. Але кожного дня ми шукаємо можливості для відновлення повноцінної роботи банку, тому незабаром плануємо поновити кредитування та дистанційні продажі, а також роботу всіх представництв банку, де це є безпечним у даних умовах для надання повного спектру банківських послуг.
Усі ми зараз переживаємо важкі часи, але ми-українці, незламний та непереможний народ. Ми сильні та працьовиті – і можемо дати гідну відсіч не тільки на полі бою, але й на економічному фронті.
Сергій Новошицький, директор департаменту мережі та роздрібних продажів банку «Південний»:
«Південний» не зупиняв своєї роботи з 24 лютого 2022 року. В перший день повномасштабного вторгнення ми відкрили майже всі відділення банку, але вже після обіду деякі з них із міркувань безпеки вимушені були закрити. У підсумку протягом 24 лютого у нас відпрацювали 80 % всіх відділень.
До 24 лютого у нас працювало 82 відділення. У пік бойових дій у нас працювала половина мережі. У міру того, як нам дозволяла ситуація у регіонах, ми почали відкривати відділення, щоби підтримувати і наших клієнтів, і співробітників. На сьогодні у нас працює в середньому більше 50 відділень. Ми вийшли на більш-менш стабільний графік роботи.
З 25 лютого ми фактично призупинили роботу мережі в Києві, Харкові та Чернігові. Частково – в Херсоні, Миколаєві та Одесі – регіонах, в яких ризики роботи на той час дуже високими.
В Києві багато часу ми працювали в адаптивному режимі – сьогодні одне відділення, завтра інше. Після деокупації Київської області ми поступово почали відновлювати роботу відділень. Якщо у найбільш складні періоди в нас працювало протягом дня два відділення, іноді три в режимі один-два рази на тиждень, то зараз працюють сім відділень стабільно щодня.
У Харкові з міркувань безпеки роботу призупинили 25 лютого. Після одного з обстрілів центру міста було значно пошкоджено наше відділення на майдані Конституції. Лише в середині травня, зважаючи на відносну безпеку, ми відновили роботу в цьому регіоні. І першим, після певних відновлювальних робіт, відкрили саме те відділення, яке зазнало пошкоджень.
Відділення у Чернігові теж призупинило роботу 25 лютого. На щастя, воно не зазнало пошкоджень під час обстрілів міста і щойно область була деокупована ми змогли повернути колектив до роботи.
У Миколаєві наші колеги, незважаючи на дуже складні обставини, постійні обстріли, проблеми з водою, продовжують працювати. Зважаючи на оперативну обстановку, рішення щодо відкриття відділення у місті ми приймаємо щодня.
Зовсім інша ситуація склалася у Херсонському регіоні – він живе і працює в умовах окупації. З початку березня ми прийняли рішення працювати в тестовому форматі – декілька днів на тиждень, адже запитів від клієнтів було дуже багато. В цьому режимі нашим колегам вдалося продовжувати працювати до середини травня. Наразі, на жаль, можливості продовжувати роботу в регіоні немає.
Сьогодні у всіх відділеннях банку «Південний» клієнти можуть скористатися всіма видами послуг – здійснення платежів, поповнення рахунків, розміщення депозитів, зняття готівки, відкритті рахунків, оформлення платіжних карток, відвідування депозитаріїв, валютообмінні операції тощо.
Наразі ми відновили роботу в усіх регіонах крім Херсонської області. Сподіваємося, що після деокупації регіону ми зможемо повернутися до стабільної роботи і там. А поки що завдання номер один для нас – зберегти нашу команду, адже саме вона є фундаментом нашого подальшого розвитку і роботи у післявоєнний період.
Олена Безугла, радник Голови Правління ConcordBank:
Сьогодні філійна мережа відділень ConcordBank функціонує в повному обсязі по всій території України в таких містах, як Київ, Львів, Харків, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Новомосковськ і Кривий Ріг.
Але з початку війни через постійну загрозу обстрілів повноцінно працювали лише відділення в м. Києві, Львові, Дніпрі, Кривому Розі та Новомосковську.
Та вже через тиждень банк відчинив двері відділень у м. Одесі та в м. Запоріжжі. Навіть під час активних воєнних дій навколо Києва співробітники відділення ConcordBank не залишали своїх робочих місць і продовжували працювати та обслуговувати клієнтів.
До того ж ми продовжуємо розвивати нашу мережу та створювати нові робочі місця. 1 червня ми відчинили двері нового відділення в м. Одесі за адресою вул. Рішельєвська, 62А, тож запрошуємо – приходьте, проконсультуємо, допоможемо зробити платежі через касу, зняти готівку або отримати платіжну картку.
Отже, на сьогодні мережа відділень ConcordBank працює в штатному режимі та забезпечує надання таких послуг:
- відкриття депозиту;
- страхування;
- зберігання речей у сейфових комірках;
- касове обслуговування;
- зняття валюти з карток іноземних банків;
- обслуговування юридичних осіб;
- міжнародні перекази тощо.
Послугу з кредитування зараз ще не відновлено, але ми працюємо в цьому напрямку.
Сьогодні ConcordBank міцно тримає економічний фронт і продовжує працювати задля перемоги, і ми віримо, що наша команда зможе забезпечити якісні банківські рішення всім, кому вони потрібні. Усе буде Україна!
Пресслужба Альфа-Банку Україна:
З перших днів війни співробітники Альфа-Банку Україна ризикуючи власним життям щодня виходять на роботу у відділення банку та забезпечують оперативну інкасацію по всій країні. Так, у травні щодня відкривалося вже понад 145 відділень із 200 зареєстрованих на початок 2022 року. З них близько 125 працювали за графіком понеділок-п‘ятниця з 9:00 до 18:00, а більше 20 відділень – і в суботу та неділю. В перші дні червня кількість працюючих відділень зросла до понад 150 у 54 населених пунктах.
Альфа-Банк Україна поступово відновлює роботу відділень там, де є можливість, щоб забезпечити доступ українців до банківських послуг. Так, банк першим серед комерційних банків відновив роботу відділення у місті Чернігів після його звільнення від окупантів. Наразі в місті працює 2 відділення банку.
Також у середині травня банк повернувся в місто Буча Київської області. Під час окупації Бучі російськими військами відділення банку зазнало суттєвих руйнувань. Тож, знадобився час для ремонтних робіт.
Окремо зазначимо, що незважаючи на постійні обстріли з боку російських військ, банк відновив роботу в Харкові та Харківській області ще 23 березня й наразі там працює 12 відділень, зокрема й у Чугуєві.
У відділеннях банку клієнти можуть зняти готівкові кошти у банкоматі та касі, а також отримати консультацію щодо банківських послуг.
Альфа-Банк Україна стабільно працює в рамках чинного законодавства України, враховуючи всі вимоги та обмеження, які виникли у зв’язку із введенням воєнного стану в країні.
Банк щодня оновлює список працюючих відділень у різних куточках нашої країни. Ознайомитися з ним можна за посиланням.