Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Термінал, Ощадик та миттєві перекази: які продукти запустили українські банки у листопаді-грудні 2021 року
Новий мобільний додаток з анімованим персонажем, сервіси міжнародних переказів та безконтактної оплати. Останні два місяці українські банки запустили кілька нових продуктів. Banker.ua проаналізував ці події та розповідає, що чекати користувачам.
ПриватБанк, Visa та їхній «Термінал» для прийому безконтактних платежів смартфоном
Новий сервіс «Термінал», який у середині грудня запустив ПриватБанк у партнерстві з Visa, дозволить підприємцям «долучитися до цифрової економіки» та відкриє для мікро- та малого бізнесу нові можливості.
Так, рішення створено на базі технології Tap to Phone (базується на EMV), яка покликана перетворити сучасний смартфон або планшет на базі ОС Android на повноцінний POS-термінал. Для цього підприємцям потрібно завантажити додаток «Термінал», пройти реєстрацію та вказати всі необхідні дані користувача.
«Термінал» працює на смартфонах та планшетах на базі Android 8.0 та вище. Пристрій має бути оснащений NFC-чіпом з вимкненим root-доступом або доступом розробника.
Рішення може бути використане як у зовнішній роздрібній торгівлі та сфері розваг, так і для спільного збору коштів, сплати штрафів та паркування, а також внесення платежів у черги з метою скорочення часу обслуговування клієнтів.
Також «Термінал» підходить для івент-агентств, торгівлі товарами та послугами з рідкісними транзакціями, служб доставки, логістичних компаній та поштових сервісів, страхових агентів та інших.
Новий мобільний додаток Ощадбанку
Державний Ощадбанк на початку грудня поточного року запустив нову програму «Мобільний Ощад», що позиціонується як «справжнє відділення у смартфоні».
Новий додаток розробляли два роки, він базується на платформі Flutter, покликаний повністю замінити стару версію «Ощад 24/7» протягом 2022 року.
За словами члена правління «Ощадбанку» Антона Тютюна, завдяки зворотному зв’язку з клієнтами банку вдалося створити саме таку програму, якою її хочуть бачити користувачі: технологічним і зі зрозумілим інтерфейсом.
У 2022 році з’явиться ще 2 релізи програми, але вже зараз у ньому представлено 95% найпопулярніших операцій, а кількість кліків для проведення однієї транзакції зменшилася з 5 до 1.
Голова правління держбанку Сергій Наумов, своєю чергою, називає «Мобільний Ощад» принципово новим за всіма параметрами.
«Зміна платформи дозволить отримувати мобільні сервіси набагато швидше. Система стала більш стабільною і здатною витримувати будь-які навантаження в піковий час», — заявив керівник банку.
Варто зазначити, що дизайн нового додатка створений у партнерстві з міжнародною компанією Alty і доповнений емоцією — анімованим персонажем Ощадиком, який супроводжуватиме користувачів у процесі роботи з «Мобільним Ощадом».
Міжнародні грошові перекази в Україну від «Привату» та IntelExpress
Лише тиждень тому ПриватБанк та IntelExpress запустили новий сервіс переказу грошей.
Так, тепер грошовий переказ IntelExpress може бути відправлений з будь-якої країни на поточний рахунок одержувача в українському банку (у форматі IBAN) або на картку, випущену на території України банком-партнером IntelExpress.
Завдяки запуску сервісу клієнти «Привату» можуть отримувати перекази IntelExpress у доларах та європейській валюті безпосередньо на рахунок чи картку.
У прес-службі банку уточнили, що для здійснення операції при надсиланні переказу потрібно вказати номер рахунку або картки, а також прізвище та ім’я отримувача.
«Укрексім» та сервіс відстеження платежів SWIFT GPI
Першого тижня зими Укрексімбанк успішно завершив тестування технології SWIFT GPI, яка дозволить відстежувати проходження міжнародних платежів у реальному часі, бачити проміжний та фінальний статус платежу плюс отримувати дані комісій.
Нова технологія, яку починає впроваджувати «Укрексім», дозволить оперативно відкликати/зупиняти платежі, сприятиме оптимізації маршруту та спрощенню практики розслідувань та надасть низку інших переваг.
Завдяки вимогам використання унікального коду платежу, повноправні учасники SWIFT GPI можуть отримувати дані всіх банків-членів SWIFT.
Так, уточнюють у банку, невдовзі в iFOBS (нова система дистанційного банківського обслуговування, побудована на сучасних технологіях і функціонально замінює існуючі системи «Клієнт-Банк» та інтернет-банкінг Enter EXIM) буде додано опцію перегляду траси платежу SWIFT GPI.
ПриватБанк та Azimo запустили новий сервіс перекладів з Європи, Канади та Австралії
Клієнти сервісу Azimo в Європі, Британії, Канаді та Австралії зможуть надсилати кошти на будь-який рахунок ПриватБанку через програму та веб-сайт компанії: для здійснення платежу необхідно знати лише номер телефону одержувача та останні чотири цифри його банківської картки.
Новий сервіс, який в Україні запустили на початку листопада, орієнтований насамперед на потреби українців, які працюють за кордоном, які отримали можливість надавати фінансову підтримку своїм рідним максимально зручно та швидко.
За словами заступника голови правління ПриватБанку Развана Мунтеану, завдяки інноваційним рішенням та партнерству з провідними гравцями європейського ринку держбанк пропонує своїм клієнтам безпечну альтернативу неформальним каналам переказу грошей.
В Azimo, у свою чергу, заявляють, що мета сервісу — зробити миттєві перекази галузевим стандартом для грошових переказів.