Цифровізація та персоналізація: як розвиватимуться банки у 2022 році

13 Грудня 2021

У новому 2022 році провідні банки світу приймуть на озброєння стратегію технологій майбутнього і прискорять свою цифрову трансформацію, щоб тримати позиції і вижити в умовах конкуренції, що зростає. Про це йдеться в ряді досліджень різних світових компаній. Banker.ua вивчив прогнози та дослідження і розповідає, що очікує глобальну банківську сферу наступного року.

Головний Telegram-канал банкірів

Більше витрат на технології, таланти та фінтех

Після значного падіння у 2020 році та повільного зростання у 2021 році в компанії очікують, що у 2022 році витрати банків на технології зростуть, а лідерами стануть США та Китай.

Банки, які перебувають у жорсткій конкуренції з технологічними компаніями та іншими секторами за найкращі кадри, також витрачатимуть гроші на свою технічну робочу силу та вийдуть за рамки гнучкості за допомогою адаптивного управління талантами.

Також вони очікують, що 2022-й стане рекордним роком для інвестицій у фінтех. Розглядаючи можливість підняти інноваційні пропозиції та заповнити цифрові прогалини, банки продовжать своє прагнення укладати угоди, інвестувати чи купувати фінтех-компанії.

Розширення лінійки продуктів сталого фінансування

Все більше уваги приділяється принципам стійкості, а також екологічним, соціальним та корпоративним (ESG) принципам, оскільки багато споживачів та регулюючих органів закликають до стійких перетворень після пандемії.

У 2022 році компанії, що надають фінансові послуги, будуть прагнути прискорити виведення на ринок продуктів та послуг ESG, таких як «зелені» позички та іпотека, а також поточні рахунки з функціями стійкості та відстеження викидів вуглецю. Європа лідирує в цьому напрямку, а інші регіони наслідують її приклад.

Розширення меж відкритих фінансів

2022 стане роком, коли відкрите фінансування почне назавжди змінювати фінансові послуги, а банки усвідомлюють як можливості, так і загрози, які несе відкрите фінансування.

Регулюючі органи в ЄС та Великій Британії пропонують заходи щодо поширення принципів обміну даними на ширший набір фінансових та нефінансових продуктів, а інші країни прокладають шлях для аналогічних ініціатив відкритого фінансування — у 2022 році дедалі більше банків експериментують та розвивають свої бізнес-моделі.

Локалізація цифрового досвіду

Переважна більшість великих та середніх компаній у секторі за останні два роки розробили та оцифрували основні продукти, такі як мобільні застосунки та онлайн-сайти. Компанія KPMG вважає, що «цифрові платформи, ймовірно, стануть кращою та домінуючою бізнес-моделлю для банків та фінансових установ у майбутньому».

Незважаючи на те, що перехід на цифрові технології приносить ефективність та мобільність, дослідження показують, що зберігається потреба клієнтів у людському та місцевому досвіді зберігається.

Гіперперсоналізація

Оскільки кожна людина по-своєму керує власними фінансами та актуалізує унікальні переваги, гіперперсоналізація надає зацікавленим сторонам індивідуальний та зручний досвід, якого вони хочуть.

Можливо, це буде варіант для автоматизації повторюваних транзакцій, таких як автооплата та автозбереження, надання нішевих продуктів для окремих груп споживачів або індивідуальні пропозиції щодо інвестицій, які може зробити кожна людина.

Зрештою, максимальне розширення знань банків про своїх клієнтів, що виходить за рамки нормативних вимог, а також їхнє застосування на практиці може сприяти зміцненню міцних та довгострокових відносин з кожним клієнтом.

Поліпшений IDV

Що стосується покращення споживчого досвіду, то компанії, які займаються торгівлею, також можуть очікувати більших успіхів від зміни свого підходу до перевірки особистості (IDV).

Оскільки кілька досліджень визначили, що простота реєстрації або подання заявки є вирішальним фактором для впровадження онлайн-банкінгу та доступу до фінансових технологій, то безпечна та безпроблемна IDV за рахунок відкритих банківських операцій або ініціатив з обміну даними, ймовірно, стане великим хітом.

Рішення Digital IDV тепер здатні перевіряти широкий спектр офіційних документів за секунди і аналізувати великі записи з акредитованих баз даних за лічені хвилини.

Цифрові операції

Після пандемії цифрова трансформація у банківському секторі прискорюватиметься. Це призведе до того, що всі гравці прийматимуть певні інноваційні рішення, які згодом стануть нормою.

Наприклад, продовжиться рух запровадження електронних документів. Тут важливу роль відіграють хмарні технології, що дозволяють підтримувати управління документами – всі авторизовані оператори зможуть отримати доступ до архіву на різних рівнях відповідно до своєї ролі та виконуваних дій.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: