Ануляція кредитної картки

При отриманні зарплатної картки мав необережність отримати кредитку з пільговим періодом 62 дня. Їй не користувався, поки не виникла необхідність в оплаті нотаріуса в іншому місті. Сума до оплати була 10 тис., Оплата пройшла 17.01.20 р 05.02.20 р на картку було зараховано 10,5 тис. грн. і як з’ясувалося цієї суми було мало … 06.02.20 р зайшов до відділення № 10026/0198 в Києві вул. Хрещатик, 7/11 (тут же і отримував кредитку). Відстоявши чергу потрапив до менеджера Дмитра, який не зміг пояснити НІЧОГО. Єдине що я зміг від нього домогтися – це дізнатися скільки ж мені необхідно внести грошей, щоб вивести в 0 кредитку і закрити її. Як виявилося, необхідно доплатити 15 грн. що і було зроблено при ньому в касі відділення. Після цього було написано заяву про закриття кредитного ліміту і рахунку, а так же попросив порізати картку при мені. Заяву прийняли, картку не порізав, сказав після розгляду заяви, але не сказав, що розгляд відбувається протягом 90 (ДЕВ’ЯНОСТО) днів !!!! 22.02.20 р приходить СМС про те, що у мене заборгованість за кредиткою 103,69 грн. і її необхідно погасити до 20 числа. 24.02.20 р йду в банк, потрапляю до цього безглуздого Дмитра і починається цирк: на питання не відповідає (або не знає що відповісти, або дійсно безглуздий); на моє вимога надати договір з умовами і моїм підписом, тупо мовчить. Зажадав начальника відділення 5 разів, поки він відірвав своє стільці і пішов до начальника. Начальник Ющенко Тетяна Володимирівна вислухавши проблему запропонувала зателефонувати в колцентр для з’ясування, тому що у неї немає можливості увійти в програму і розібратися (ГЕНИАЛЬНО). У колцентр дзвонив перебуваючи в кабінеті начальника, включивши на гучний зв’язок телефон і витратили на це близько години, причому трубку там не взяли (офігенний колцентр). І лише завдяки (не знаю посади) Юлії Розовик, яка виявилася найбільш знає і вміє заходити в програму, я написав повторно заяву, зареєстрував її повторно і вона змогла розрізати цю гребанний кредитку (сильна дівчина). Так що не беріть кредитки, надсилайте на …. менеджерів, які намагаються впарити Вам додаткові послуги. Всім удачі і не робіть таких помилок як я.

Коментарі (0)