Центральне відділення Кропивницького

Сьогодні 03.11.2023р. приблизна з 10 до 11.00 була необхідність сплатити штраф, але квитанція потрібна була з мокрою печаткою, тому звернувся в центральне відділення Кропивницького для касового обслуговування, хоча я не є клієнтом банку.
В відділенні працює електронна черга. Мій номер 122. Працює лише одна каса, бо центральне відділення обласного центру…
В процесі очікування, приблизно 30-40 хвилин, черга майже не рухається, бо є “білі” люди, які забирають картки в єдиній працюючій касі і яких заводять без черги (це більш важливі клієнти і їх час очікування більш дорогоцінний). Дякуючи спеціалісту, який все ж запропонував здійснити оплату через термінал, а потім підвів до другої(працюючо-непрацюючої каси) потрапляю до вікна касира, де штраф хочу сплатити безконтактно NFC через еквайринг…
Готові?!
Подолавши всі надбання електронної черги, касир дає відповідь, що термінали банку на касі центрального обласного відділення Ощаду не налаштовані!!! для здійснення безконтактної оплати! Перепитав касира, чи це насправді і чи правильно я все зрозумів? Відповідь – так. Тільки фізична картка для оплати. Привіт Apple pay і Google pay. Вам ще є куди рости в далекому 2023 році.
Короче клієнтом банку я не був, а сьогодні ще і не став. Платіж зробив в іншому державному банку за кутом, витративши приблизно 2-і хвилини часу і сплативши цю квитанцію безконтактно.
Хочу щиро подякувати Ощаду за наданий досвід і ця одна зірка, саме за цей безцінний досвід. Тепер мені є з чим порівнювати!
Дякую!

Коментарі (0)