Менеджери у відділенні Київ-10 – залишили приємне враження. Над додатком “О.Банк” ще працювати й працювати

Менеджер Діана у відділенні “Київ-10” на вул. Попудренка, 18 біля метро Дарниця – справжній професіонал своєї справи: максимальна ввічливість, максимальна зацікавленість давати відповіді на питання. Наше спілкування почалося з того, що вона зателефонувала і запропонувала скористатись одним з банківських продуктів по акції. Я їй задавав чимало питань і на всі отримав детальну відповідь. Картку видавали в самому кінці дня, прибіг під закриття відділення. Мене не послали на всі чотири сторони, а оформили всі документи. Вперше за всю свою історію користування банками бачу таку лояльність до клієнтів, таку ввічливість, та ще й у п’ятницю ввечері.

Коли ви прийдете в Приват чи в Ощадбанк – ви такого не побачите, навіть у найцентральнішому відділенні Ощада на площі Спортивній, 1-А у ТРЦ “Гулівер” чи десь на вулиці Мечнікова, 10/2 у Приваті навіть в першій половині дня. Під вечір в цих найбільших банках менеджери, а особливо, касири – перетворюються на радянських продавщиць. Ти прийшов, шоб відбирати в них час. Задасиш питання: “Га? Шо?” Я не з усіма менеджерами спілкувався, але з усіма касирами.

Ідея-банк мене просто приємно вразив. Може й у країни Євросоюзу можна не поспішати їхати, якщо в інших банках менеджери та касири будуть такі ввічливі?

Додатково, крім менеджера Діани, хочу подякувати менеджеру Дар’ї, яка допомагала заповнити папери і касиру Ользі. Ви просто молодці. Діану взагалі час підвищувати до керівника контакт-центру. Чи хоча б до рівня тренера, старшого майстра. Без перебільшень.

========
У відділенні “Київ-10” на вул. Попудренка, 18 – принаймні два чудових менеджери Діана та Дар’я, і один ввічливий касир Ольга, яка каже “будь ласка” після кожного звернення: “Введіть цифри, будь ласка”, “І ще раз, будь ласка”, “Дякуємо”, “Гарного вечора”.
========

Додаток О.Банк – програма, в якій поки зареєструєшся – згадаєш усі слова, які не можна казати в телевізорі і друкувати в газетах. Такого сирого і глючного банківського додатку – в житті не бачив. Наприклад, під час реєстрації приходить SMS і треба ввести код. Так от на дисплеї 854 х 480 крапок ви просто не зрозумієте куди його вводити, бо поле для вводу і кнопки з цифрами будуть поза межами екрану. І так – в усьому. Після оформлення картки, коли ти її вже отримав у відділенні і користуєшся, додаток 3 доби писав “Заберіть картку у відділенні”. Стирай дані, не стирай, перевстановлюй – поки не зателефонував в контакт-центр – нічого не змінювалось. Причому, ніхто не передзвонив. Просто раз на день заходив і в один з днів – додаток почав показувати баланс картки, а не пропонувати забрати.

Техпідтримка Ідеябанку у Viber робить граматичні помилки. Деякі оператори спілкуються не так, як прийнято в 2020-х роках. Замість “Так, вірно”, або “Ні, дозвольте вам пояснити принцип роботи” ви отримаєте “Так” або “Ні”. Як у цифрового хлопчика. Це не погано, але спілкування на рівні Ощадбанку. Ні в яке порівняння з тими менеджерами, про яких я написав.

Коментарі (0)