невиплата депозиту

13.06.2018 р прийшов забрати депозит, термін якого закінчився. На що співробітник відповів, що у вас пролонгація, хоча інший співробітник (який вже, мабуть, звільнився) написав на папері кінцевий термін депозиту – 13.06.2018 р Виходить, що або співробітник помилився, к-рий написав термін на папері, або співробітник в банку, який сказав мені про пролонгацію, мене обдурив, або програмний комплекс в банку «пролонгує» депозити за день до закінчення. Попросив про зустріч з начальником, є там якийсь Мельник О.Б., який мабуть навіть не знає план рахунків бухгалтерського обліку в банках. На питання про розірвання «нового» депозиту він відповів, що треба писати заяву на розірвання і надавати підтверджуючі документи – якщо лікування, то довідки з лікарні, рахунки з аптеки і т.д. Хотів поцікавитися щодо аналізів, але утримався. Виходить, щоб забрати свої гроші, треба надати купу паперів. От мені цікаво, вони попереджають клієнтів, що якщо їхні депозити «пролонгуются», то потім після «пролонгації» вони не зможуть забрати свої гроші? І всім наплювати, що ГК України стаття 1075 однозначно говорить: «Договір банківського рахунку (в т.ч. договір банківського вкладу) розривається за заявою клієнта в будь-який час».
В результаті подзвонив я на телефон гарячої лінії, к-рий на сайті, там за два дні моїм питанням займалися Люба, Роман, на наступний день Іван мене вислухав, все говорили, що питання «вирішується», але так і не вирішився за 2 дні . Вчора із заявою про невиплату депозиту звернувся до Департаменту банківського нагляду НБУ.
Порада: з таким “обслуговуванням” обходьте цей банк десятою дорогою

Коментарі (0)