Незрозуміла ситуація (навіть не знаю що думати)

Решіліка на нашому підприємстві перейти на обслуговування цього банку. Думав на кшталт солідний банк, але тут мене чекало 1 розчарування, при отриманні картки в договорі і на карті зробили помилку в прізвищі, я подумав ну сказали що замінять та й нехай, попередив менеджера що хочу що б все було правильно як в закордонний, навіть написав как !!!! все одно видали нову карту і помилилися !!! я ж просив !!!! а прізвище як була неправильна так і залишилася в договорі і утримувач рахунку виходить не я! Дзвоню на вхід, у відповідь а шо ми, ми нічо, йдіть воно до менеджера, скрін і фото надам! пишіть на пошту ilyasaizhovskiy @ gmail. com

Коментарі (0)