Обман або некомпетентність співробітників, вирішувати вам

Зробив дуже велику помилку, взяв кредит в цьому банку 9.01.2018г. У відділенні на вул. Калинова, 9а, м Дніпро, при оформленні кредитного договору на суму 32000,00 грн терміном на 36 місяців (3 роки), виявилося що потрібно ще сплатити страховку життя в розмірі 17280,00 грн, яка в подальшому включається в суму кредиту, це мене збентежило, але як запевнив мене співробітник банку Волнянська Олександр Геннадійович, що це сума яка при закритті тих же 32000,00 буде повернута на карту страховою компанією Уніка, відразу після закриття кредиту. Всього лише потрібно взяти виписку про те що не було прострочень і поїхати з нею в страхову, після чого протягом місяця гроші будуть зараховані на карту. Я погодився так як планував погасити кредит достроково протягом 3-6 місяців. Після оплати більшої частини кредиту, я вирішив погасити решту суми достроково, проінформувавши про це співробітника банку 05.06.2018г. 06.06.2018г. я оплатив суму, що залишилася, Олександр сказав що тепер мені потрібно поїхати в страхову і подати документи на повернення суми страховки, але як виявилося все не так просто, перед тим як їхати в УНІКА, я подзвонив в те відділення про який говорив Олександр, а саме відділення страхової компанії Уніка на вул. Січових Стрільців (Артема), 29, м Дніпро, виявилося що там взагалі не мають поняття про такий договір з банком, порекомендували звернутися в інший офіс на вул. Червона, 18а, зателефонувавши туди, там теж сказали що цими питаннями вони не займаються, а лише можуть допомогти відправити документи на Київ, і порекомендували подзвонити на гарячу лінію. При дзвінку на гарячу лінію мене кілька разів переадресовували на різних співробітників, поки все таки знайшовся експерт в моєму питанні, який виразно пояснив що дана страховка діє на весь термін дії договору за кредитом, тобто на 36 місяців, і документи я зможу подати на повернення страховки тільки на 35 місяць, в результаті чого виходить, я повинен виплатити 32000,00 кредиту (який отримав на карту) + 17280 страховка = 49280 і плюс до всього цього відсотки від отриманої суми за період користування, і потім в незалежності від того закриваю я кредит достроково чи ні, повернення страхової суми в розмірі 17280, я отримаю тільки через 3 роки !!! Було кілька спроб зв’язатися зі співробітником банку Олександром Волнянська щоб отримати роз’яснення в даній ситуації, в перебігу дня він не піднімав трубку, і скидав мої дзвінки, під кінець дня відповів і сказав що передав інформацію про мій випадок начальнику відділення, і пізніше передзвонить мені, прочекавши ще день, дзвінка я так і не дочекався, всі мої дзвінки Олександру не відповідали взаємністю, він просто не піднімав трубку, і не піднімає її до сих пір. Пізніше вдалося додзвониться начальнику відділення, вона вже була проінформована про цей випадок, сказала що ви бачили що підписуєте, і як би провини в цьому їх немає, але люди, вибачте я не юрист що б зрозуміти що страховка виплачується тільки на 35 місяць договору, і розібрати це в договорі страхування якщо ти не досвідчений правник просто не реально, повірте. Олександр Волнянська переконував мене що страховка виплачується протягом місяця після дострокового погашення тим самим вводячи мене в оману. Також начальник відділення сказала що помінялися умови договору, цей також в ньому прописано. На моє запитання як врегулювати дану ситуацію, сказала пишіть скаргу на Київське відділення. На даний момент цим і займаюся! Згідно всього цього роблю висновок що співробітник банку КредітДнепр по вул. Калинова, 9а, Волнянська Олександр Геннадійович, навмисно ввів мене в оману, щоб видати кредит, бо знав що на інших умовах, а саме описаних вище, я просто відмовлюся.

Коментарі (0)