Обслуговування жахливе

Хочу поділиться відгуком про жахливе обслуговування в Ощадбанку в Києві. Замовив перевипуск картки. Картку робили 2 тижні (!!!) Прийшовши до відділення на Пушиної 23-25 ​​в Києві побачив довгу чергу. працював один співробітник з 3-х Став в чергу. Бігає по залу співробітниця, питаю куди ставати для отримання картки-спочатку відповідає “мені ніколи” я їй відповідаю “мені теж” вона зробивши послугу відповідає до 1,2, 3 фахівця або в 3 касу. З 3 спеців працював 1 (!!!) Іду в 3 касу стою хвилин 5 підходжу питаю відповідає почекайте питаю скільки чекати-мовчит. Іду назад в чергу до “фахівців” -там і раніше працює один, який протягом півгодини приблизно не міг вирішити питання кліента. Мені набридає чекати і оскільки в черзі ще 4 людини дочекавшись поки черга в касу зникне повертаюся туди. І о, чудо !!! Після деяких суперечок мадам в касі видає мені картку. Загалом півгодини витраченого часу і трохи зіпсованих нервів. Хоча люди в черзі до “фахівців” скаржилися на те, що стоять вже годину. Ось таке скотиняче обслуговування в Ощадбанку в Києві на Пушиної 23-25

Коментарі (0)