Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Поверніть мою картку!
03.06.2020 термінал у відділенні Ощадбанку за адресою: Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 39 не повернув мою картку “мій комфорт” Visa. Всі мої звернення до зав. даного відділення, в службу безпеки Ощадбанку, на гарячу лінію, в головне відділення Солом’янського району м.Києва за адресою: вул. Олексіївська, 13 б не дали ніякого результату. Здивувало хамське з усмішками відношення по телефону головного відділення Солом’янського р-ну (Олексіївська, 13) По-перше, додзвонитися на їх номер 0442703863 зміг тільки після скарги на гарячу лінію банку, т к. вони елементарно не хотіли брати трубку. Нарешті, коли дівчина спромоглася відповісти, вона просто посміхалася: “а навіщо ви вставляли картку в термінал?”. На мої прохання повідомити, – коли буде інкасація даного терміналу щоб я зміг отримати мою картку вона відмовилася говорити. Це не банк, це-позорище! Що за ставлення до клієнтів? Чому вони повинні страждати через безвідповідальність працівників банку? Через 10 днів терміналом так ніхто і не займається. Ганьба Ощадбанку!
Коментарі (0)