Вкрали гроші з карти ПУМБ. Банк діє!

Абсолютно незрозумілим чином, вночі з моєї ще не активованої кредитної картки було списано 49,99 USD, про що прийшло смс, що повідомляє про списання цієї суми з підписом в кінці: ITUNES.COM/BILL ITUNES.COM IE.
Карта була не активована, адже як мені пояснили при отриманні картки, активувати я повинна була її: “покупкою через термінал будь-якого магазину на суму від 300 грн.” і для підтвердження цієї операції мені повинно було прийти повідомлення з кодом до підкріпленому до карти номером телефону. АЛЕ! Ніяких смс про активацію карти і підтвердження будь-яких платежів не приходило! Отримала я смс тільки про списання коштів – як факт. І тут виникає перше запитання – чому була відключена захист карти через смс (3D-Secure)? Адже вона повинна була за замовчуванням бути включена при видачі карти – це мені підтвердили в телефонному режимі на гарячій лінії Пумба, а також, коли я писала заяву вже в відділенні банку на спірну транзакцію. Але це не єдине питання по обслуговуванню в цьому банку.
18.09 я прийшла до відділення Пумба в Києві по вул. Велика Васильківська, 30, щоб отримати кредитну карту цього банку. Почувши моє побажання відкрити кредитну карту, співробітник банку (дівчина) відійшла на кілька хвилин і прийшла вже з картою в руках, і тут же передала її мені – без будь-яких конвертів. Потім вона покликала стажиста, молоду дівчину для навчання оформлення документів. Мені підтвердили кредитний ліміт в 20000 грн. без жодних довідок, лише після надання двох контактних номерів. Оформлення в процесі навчання деталям заповнення стажиста затягувалося вже на більш обіцяних спочатку “20 хвилин” і я попросила трохи прискорити процес, оскільки мій обідню перерву закінчувався. Співробітниця банку дала мені підписатися в журналі, потім вручила рекламний пакет з інформацією по карті, і сказала, що там є вся інформація і я, в принципі, можу йти, а вони далі “все самі” дозаповнити “, щоб мене не затримувати. Спочатку, мене це не збентежило, оскільки раніше ніколи не мала ніяких проблем з банками і вважала, що немає причин сумніватися або не довіряти таким. Про відключення смс підтверджень активації карти або оплат з неї при оформленні карти навіть не згадувалося. Також, до слова, cvv код карти і термін її дії були абсолютно ніяк не приховані, до моменту, як мені її видали.
Цю карту я не вставляла ні в один банкомат, ні через один термінал вона не проводилася, ніяких дані з неї ніде онлайн не вводилися, до неї не було доступу ніяких третіх осіб.
Що цікаво, мені прийшла наступна смс 16.11 в 1:11:
***** 2018-11-15 18:10 ZABLOKOVANO 49.99USD (1394.72UAH ZA KURSOM 27.90) KOMISIIA 0.00UAH DOSTUPNO 18605.28 UAH ITUNES.COM/BILL ITUNES.COM IE Detali pumb.ua/ib
Природно, мене це збентежило. Я почала шукати інформацію, щоб розібратися що ж це могло означати. Як виявилося, судячи з кількості відгуків на різних сайтах, в ПУМБ це далеко не поодинока ситуація.
Виявляється, хтось оформив передплату на мою карту до аккаунту ITUNES, для цього була попередня перевірка платоспроможності карти – зняття 1 $, потім скасування цієї транзакції, і слідом, через 2 хвилини зняття вже 49,99 $.
Відразу передзвонила на гарячу лінію, заблокувати карту і мені пояснили, що кошти вже були списані і, якщо ця транзакція була проведена без моєї участі необхідно писати заяву на спірну транзакцію.
Приїхала писати заяву в відділення, яке працює в суботу по вулиці велика Васильківська 145 в Києві. Просиділа в черзі більше години поки мене прийняла фахівець, але співробітниця банку, яка була єдина на цей момент у відділенні, сказала, що вона не компетентна прийняти цю заяву зараз. Хоча в підсумку прийняла, сказавши, щоб “повірила їй на слово”, що воно буде зареєстровано в понеділок.
Додавши при цьому, що в їхньому відділенні за останні півроку таких заяв було близько 5-6 і жодному клієнту кошти, на жаль, не були відшкодовані. Каже, хтось писав заяву в міліцію і чекав результати, хтось сам погасив і закрив карту. Загалом, в понеділок я набрала співробітницю по залишеному номеру, і вона дала мені вхідний номер моєї заяви і сказала чекати, що мене наберуть, коли буде рішення.
У подібних ситуаціях банк вирішував такі питання протягом трьох днів, посилається на некомпетентність співробітника при видачі карти. Як на мене це в інтересах банку розібратися в даній ситуації, маючи такі діри в системі, або як пояснити відключення 3D-Secure без повідомлення та списання коштів з не активованої карти. Сьогодні 50 $, завтра у кого-то спишуть 500 $. Пишіть, хто був в такій же ситуації і як можна прискорити процес повернення коштів, адже крім того, що списало 50 уе, мені ще потрібно закривати кредитний ліміт по відсоткам.

Коментарі (0)