Жахлива якість обслуговування LIQPAY і просто МЕГА нелогічний персонал!

Підключав сайт до оплати. З горем навпіл, але підключили, менеджери жорстко тупили, у них були різні думки, але в підсумку так, сталося диво.

І здавалося б все було б чудово, оплата працює, клієнти задоволені, але вирішив зробити новий сайт і подати заявку на підключення до оплати і його.
Увага, спочатку мені сказав менеджер, що даний сайт 100% пройде модерацію, після 3-х тижнів дикого задолбалова з боку менеджерів – я все зробив і прописав правильно, а саме умови угоди, політика і так далі.

Мені в підсумку говорять, що даний сайт модерацію не пройде! Я звичайно впав у смуток, через те втратив стільки часу, але маленької біди не буває.
Приватбанк вирішив заблокувати мені всі картки і сайт, який вже був активований і спокійно приймав оплату.

Після чого я очікував купу часу дзвінка менеджера, який звичайно ж без проблем розблокував мені картки, адже я нічого не порушував!

Але ось інтернет-магазин (той самий, який вже був активований заздалегідь) повторно мені активувати тепер відмовляються. Причина? А схоже бо я їм просто не подобаюся.

Скріншоти переписали з менеджером Катериною.

https://prnt.sc/r3qe40
https://prnt.sc/r3qebb
https://prnt.sc/r3qegy

Я дуже сильно змінив думку про банк.

Коментарі (0)