Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Співзасновник sportbank про переваги мобільного банку: Ми можемо запропонувати клієнту «трішки більше»
Мобільний банк дозволяє гнучко реагувати на потреби клієнта і не вимагає великих інвестицій, його формат зручний і зрозумілий сучасній людині, каже Денис Саприкін.
З точки зору витрат, мобільний банк більш ефективний, ніж звичайний, тому такий проект може запропонувати клієнту більше кешбек і інших «плюшок». Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповів співзасновник і головний виконавчий директор sportbank Денис Саприкін.
Розповідаючи про переваги мобільного банку, наш співрозмовник звертає увагу на три важливих козиря, що відрізняють такий проект від традиційного банку.
«Перше – сучасному клієнту мобільний формат зрозумілий і зручний. Друге – він вимагає менших інвестицій з точки зору банківського проекту, не потрібно будувати мережу присутності, інвестувати в відділення тощо. І третє – мобільний банк дозволяє більш гнучко реагувати на потреби клієнта і запропонувати трішки більше. З традиційним маркетингом на цей ринок вийти вже складно», – говорить Денис Саприкін.
За словами співзасновника sportbank, бізнес-модель мобільного банку не відрізняється від моделі звичайного, але навіть стратегії традиційних банків можуть докорінно відрізнятися.
«Якщо говорити про роздріб, то одні банки роблять акцент на транзакційному бізнесі, інші – на залученні коштів від населення з подальшим розміщенням їх в кредити. Різниця між вартістю першого і другого – і є дохід банку. Наша бізнес-модель відповідає останній, ми робимо акцент на кредитуванні, з однією різницею – мобільний банк більш ефективний з точки зору витрат: у нас немає відділень, армії співробітників тощо», – зазначає співрозмовник Banker.ua.
Тому, додає Денис Саприкін, sportbank може давати клієнту «більше кешбеку та інших пропозицій».
«Але по суті основа бізнес-моделі – кредитування. А транзакційні безкоштовні сервіси по суті – маркетинг, додатковий аргумент для клієнтів використовувати продукти», – додає банкір.
Читайте також: Українці розкуповують золоті злитки: чи дійсно це гарна ідея
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що відомий український футболіст, воротар і капітан національної збірної України Андрій П’ятов став амбасадором першого спортивного мобільного банку sportbank.
Коментарі (0)