Apple втратила статус найдорожчої компанії світу: названо нового лідера

рабочий стол

«Яблучний гігант» поступився першим рядком у списку найдорожчих компаній світу нафтовику.

Найдорожчою компанією у світі стала Saudi Aramco, прибуток якої на тлі зростання цін на нафту збільшився на 82%, повідомляє Banker.ua з посиланням на матеріали Корреспондент.net.

Стрімке зростання цін на «чорне золото» вивело Saudi Aramco на перше місце у списку найдорожчих компаній світу.

За даними Bloomberg, прибуток саудівського нафтовика в I кварталі 2022-го на 82% перевищив показники січня-березня минулого року. Так, чистий заробіток компанії за перші три місяці 2022 року склав майже $40 млрд, а ринкова капіталізація Saudi Aramco досягла $2,43 трлн (показник Apple – $2,41 трлн).

Крім зростання цін на нафту (протягом кварталу її вартість піднялася на 45%), фінансові результати компанії покращали за рахунок збільшення видобутку сировини в січні-березні на 20% (порівняно з аналогічним періодом минулого року).

Головний Telegram-канал банкірів

Вранці в середу (станом на 8:30) ціни на еталонні марки нафти зросли в межах 1%: Brent подорожчала на 0,88% і зараз торгується за $112,92 за барель, тоді як котирування WTI злетіли на 1,34% – до $111,10.

Сировина дорожчає на тлі ослаблення карантинних обмежень у КНР та пов’язаних із цим перспектив відновлення попиту.

У той же час, низка факторів продовжує спричиняти тиск на ринок. Серед них нездатність ЄС змінити позицію Угорщини щодо ембарго на російську нафту та повідомлення про те, що США дозволяють Chevron вести переговори про ліцензії на нафту з Венесуелою, що означає ще більше сировини на ринку.

доллар

Читайте також: Відповіді на п’ять запитань, що хвилюють банки та фінсектор у період воєнного стану

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, згідно з прогнозом МЕА, світ впорається зі зниженням поставок російської нафти: її гострий дефіцит буде компенсований уповільненням зростання попиту і обсягами сировини, що стабільно збільшуються, з країн ОПЕК+ і США.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)