Опубліковано ТОП-50 найдорожчих брендів України: хто на першому місці

Українські бренди дорожчають: найбільш інтенсивне зростання зафіксовано в харчовій галузі, фармацевтиці, ритейлі й виробництві алкоголю.

Журнал Кореспондент представив ТОП-50 найдорожчих українських брендів, передає Banker.ua з посиланням на публікацію видання.

Список найдорожчих брендів країни з’явився в дванадцятому номері журналу «Кореспондент». Автори рейтингу включили в перелік тільки ті марки, які було створено в Україні.

Так, ТОП-50 найдорожчих українських брендів очолив оператор мобільного зв’язку «Київстар»: вартість бренду, згідно з даними авторів рейтингу, оцінюється в 251,7 млн ​​доларів.

Друге місце в списку займає онлайн-рітейлер «Розетка» (вартість – 209,9 млн доларів), а на третьому розташувався фармацевтичний бренд «Дарниця» (179,2 млн доларів).

У п’ятірку найдорожчих брендів України також включені «Моршинська» (177,5 млн доларів) і «ПриватБанк» (вартість – 171,5 млн доларів).

Також в списку найдорожчих фігурують такі бренди, як «Епіцентр», «МАУ», «Нова Пошта», OLX, Укртелеком, «Цитрус», «Ощадбанк» і Roshen.

Автори рейтингу зазначають, що протягом року загальна вартість брендів, включених в список, зросла на 100 млн доларів і досягла 1,8 млрд доларів. При цьому найбільш інтенсивне зростання зафіксовано в харчовій галузі, фармацевтиці, ритейлі й виробництві алкоголю.

Розраховуючи вартість брендів, автори списку враховували не тільки фінансові показники компаній, які ними володіють, але й рекламну активність, а також ВВП України і рівень інфляції.

Читайте також: Виграють усі: як Укрпошта планує стати банком, і що це означає для всього банківського ринку

Нагадаємо, Banker.ua повідомляв про те, що раніше укладачі BrandZ Top 100 представили свіжий рейтинг найбільш дорогих брендів світу. Перша сходинка дісталася Amazon. За останній рік вартість Amazon, визнаного найдорожчим брендом світу, виросла на $ 132 млрд – до $ 415 млрд.

 


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)