Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
У ПриватБанку виникли проблеми через збій Київстар
Ранок 12 грудня для українців почався відсутністю мережі Київстар, через те, що на компанію була здійснена хакерська атака.
ПриватБанк повідомив про труднощі у роботі сервісів у зв’язку з кібератакою на Київстар. Зокрема деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть не працювати, передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу банку.
В банку наголошують, що роблять все, аби забезпечити доступність всіх продуктів та послуг.
Зазначено, що сервіси ПриватБанку мають певну залежність від роботи Київстар: в банкоматній мережі до 5%, термінали самообслуговування — до 10% мережі, POS — до 30%.
В ПриватБанку також повідомили як зв’язатися з ними, якщо немає мобільного зв’язку.
«Якщо у вас виникла термінова необхідність зв’язатися з нами, то за відсутністю мобільного зв’язку, ви можете зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо підключитися до альтернативної мережі інтернету», — йдеться у повідомленні банку.
Читайте також: Banker.Тижневик: чим жив банківський сектор минулого тижня (4 – 8 грудня).
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що Сенс Банк запустив доставку карток за кордон.
Коментарі (0)