Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Українці почали більше користуватись послугами банків: обирають онлайн-обслуговування
За підсумками минулого року зросла кількість клієнтів у банківській системі, а також побільшало відкритих рахунків. Дві третини користувачів віддають перевагу дистанційному обслуговуванню.
У 2022 році банки збільшили кількість клієнтів майже на 10% – з 72 млн до більш ніж 79 млн осіб. Одночасно кількість рахунків досягла 160,2 млн. За рік показник зріс на 12,8% (наприкінці 2021-го було 142 млн рахунків), передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу Нацбанку.
Також суттєво збільшився інтерес до онлайн-банкінгу. Перевагу дистанційного обслуговування надають понад дві третини всіх клієнтів. Це 78% суб’єктів господарювання та 68% фізичних осіб – 2,4 млн та 51,4 млн відповідно.
За підсумками минулого року загальна кількість рахунків, які банки обслуговували дистанційно, збільшилась на 18,8% порівняно з 2021 роком. Якщо порівнювати із 2020-м, то показник піднявся на 73%.
Читайте також: Революційні рішення банків спрямовані на підтримку діяльності України
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв, що українські банки наростили частку проблемних кредитів.
Коментарі (0)