«Укрексім» розгорнув сервіс ідентифікації клієнтів через «Дію» у всій мережі своїх відділень

Використання «Дії» для ідентифікації – це надійно для банку і просто для клієнта, зазначають в «Укрексімбанку».

«Укрексімбанк» розширив електронну ідентифікацію клієнтів через мобільний додаток «Дія» на всю Україну: тепер засвідчити свою особистість за допомогою цифрових документів можна у всіх відділеннях фінустанови, передає Banker.ua.

Електронна ідентифікація клієнтів «Укрексімбанку» через мобільний додаток «Дія» тепер працює у всій мережі відділень фінустанови в Україні.

Як зауважують в прес-службі банку, засвідчити особу за допомогою е-документів можуть як діючі, так і абсолютно нові клієнти «Укрексімбанку».

За словами Євгена Жукова, який очолює Департамент інформаційних технологій фінустанови, «Укрексімбанк» в рамках діджиталізаціі продовжить розвиток технологічних можливостей, які суміщають адміністративні та банківські сервіси. Також в планах банку – впровадження відкритого банкінгу з універсальними стандартами роботи на ринку для створення єдиної екосистеми комфортного банківського обслуговування.

Головний Telegram-канал банкірів

Директор Департаменту цифрового банкінгу «Укрексімбанку» Олег Тищенко, в свою чергу, зазначає, що використання «Дії» для ідентифікації – це надійно для банку і просто для клієнта.

«Електронний обмін документами мінімізує операційні ризики і скорочує час обслуговування», – заявив фахівець.

У банку зазначають, що з додатком «Дія» в «Укрексімбанку» доступний широкий перелік послуг, включаючи операції за поточними рахунками і платіжними картками, міжнародні грошові перекази тощо.

Читайте також: Тепер тільки вперед: який шлях пройшла банківська система за 30 років незалежності України

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що «Укрпошта» почала приймати е-паспорти в мобільному додатку «Дія» для верифікації та ідентифікації клієнтів при проведенні всіх операцій.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)