Найбільш уразливі: хто з банківських клієнтів найбільш постраждав через карантин

Зниження рівня доходів і платоспроможності громадян провокує падіння темпів кредитування, зазначає банкір.

Сьогодні ключовий фактор своєчасного виконання банком своїх зобов’язань перед вкладниками – не динаміка кредитного портфеля, а його якість. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповів директор з розвитку бізнесу Банку Кредит Дніпро Денис Міхов.

За словами нашого співрозмовника, обмежувальні заходи, введені державою на тлі спалаху коронавірусної інфекції, стали серйозним викликом для всіх сегментів економіки.

«Особливо для найбільш вразливої ​​категорії – населення, що становить ядро ​​нашої клієнтської аудиторії», – зазначає директор з розвитку бізнесу Банку Кредит Дніпро, додаючи, що фінустанова розраховує на відповідальність своїх клієнтів і розуміння ними необхідності виконання своїх фінансових зобов’язань.

Зниження рівня доходів і платоспроможності громадян, зазначає експерт, провокує падіння темпів кредитування і стає причиною погіршення якості роздрібного кредитного портфеля. А останній є основним драйвером зростання і генератором доходів, що впливає на зниження операційної прибутковості.

«За таких реалій ключовим фактором своєчасного виконання банком своїх зобов’язань перед вкладниками і збереження працездатною бізнес-моделі стає динаміка кредитного портфеля, а його якість», – зазначає директор з розвитку бізнесу Банку Кредит Дніпро.

Що ж стосується корпоративного сегмента, то тут, додає співрозмовник Banker.ua, найбільш уразливими секторами є мікро-, малий і середній бізнес. Причина тому – їхній низький рівень кредитоспроможності.

Читайте також: Хочу відкрити депозит, але страшно. Чи можна зараз довіряти банківській системі?

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами першого заступника глави Нацбанку Катерини Рожкової, зміни, пов’язані зі вступом в силу закону про фінмоніторинг, спростять життя 95% банківських клієнтів.


Коментарі (0)