Нацбанк змінив розподіл тиражів пам’ятних монет та сувенірної продукції

Це зроблено з метою підвищення прозорості реалізації нумізматичної продукції та кращого забезпечення попиту клієнтів на неї.

Національний банк України змінив розподіл тиражів пам’ятних монет та сувенірної продукції між існуючими каналами продажу та  розширив перелік банків-дистриб’юторів, передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу регулятора.

Головний Telegram-канал банкірів

Зазначається, що відтепер через інтернет-магазин Національного банку реалізовуватиметься 60% від загального обсягу нумізматичної продукції (до цього – 50%). Частка реалізації нумізматичної продукції через офіційні банки-дистриб’ютори зменшується до 30% (було – 40%). Решта 10% від загального обсягу нумізматичної продукції, як і раніше, залишається для забезпечення представницьких потреб Національного банку.

Розширено перелік банків-дистриб’юторів, що здійснюватимуть реалізацію пам’ятних монет України та сувенірної продукції Національного банку.

Він доповнився двома системно важливими банками, що мають розгалужену мережу відділень та широку клієнтську базу, а також досвід роботи з інвестиційними монетами України та нумізматичною продукцією: АТ “Ощадбанк” та АТ “ПУМБ” (вони розпочнуть роботу з моменту підписання договорів з Національним банком). Водночас АТ “АБ “РАДАБАНК” після підписання відповідного договору про розірвання здійснюватиме реалізацію нумізматичної продукції Національного банку на загальних умовах.

Тепер до переліку банків-дистриб’юторів з продажу нумізматичної продукції входитимуть п’ять банківських установ: АТ КБ “ПриватБанк”; АБ “УКРГАЗБАНК”; АТ “ТАСКОМБАНК”; АТ “Ощадбанк”; АТ “ПУМБ”.

Також запроваджується рівномірний розподіл тиражів – кожен з банків-дистриб’юторів отримуватиме для реалізації 6% від загального тиражу нумізматичної продукції.

Крім цього, НБУ переглянув договори з банками-дистриб’юторами та надав їм серед усього право самостійно встановлювати надбавку до роздрібної ціни НБУ на нумізматичну продукцію – на рівні не вище 150%. Це сприятиме:

  • наближенню діяльності Національного банку в напрямі реалізації нумізматичної продукції до міжнародної практики роботи центральних банків з дистриб’юторами;
  • розвитку конкурентних умов реалізації нумізматичної продукції банками-дистриб’юторами;
  • підвищенню рівня клієнтського сервісу за цими операціями;
  • можливості покриття банками-дистриб’юторами своїх операційних та логістичних витрат на реалізацію нумізматичної продукції Національного банку.

Раніше продукція з недорогоцінних металів реалізовувалася банками-дистриб’юторами за цінами, не вищими, ніж роздрібні ціни НБУ, а продукція з дорогоцінних металів – за цінами, не вищими ніж 10% від оптових цін Національного банку. Уведені новації:

  • створять підґрунтя для подальшого підвищення прозорості реалізації нумізматичної продукції Національного банку;
  • стимулюватимуть розвиток каналів реалізації, зокрема електронних, та виробництва Національним банком нумізматичної продукції з урахуванням обсягів замовлень банків-дистриб’юторів;
  • сприятимуть збільшенню надходжень до Державного бюджету України;
  • поліпшать якість сервісу клієнтського обслуговування;
  • сприятимуть втіленню банками нових маркетингових стратегій для розвитку нумізматичного ринку.

Водночас Національний банк проводитиме регулярний моніторинг залишків нереалізованої продукції та рівня цін її продажу в банках-дистриб’юторах.

Читайте також: Великий інвестор, який вірить в Україну. Чим особливе потенційне об’єднання «Датагруп-Volia» і lifecell

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що в Україні помірні темпи девальвації гривні за перші 4 місяці.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)