Відгуки про monobank

Позиція в рейтингу НБУ
№ 12
Середня оцінка
icoicoicoicoico
Всього відгуків
4
Відповідей банку
0
user-avatar-12234
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Наклепи, необґрунтовані звинувачення та блокування рахунків.

Щойно, співробітники звинуватили мене у відмиванні грошей, заблокували рахунок і розірвали договір (мабуть, тому, що один із перших клієнтів виявився шахраєм).
Описую все максимально стисло. Мені приписали платіж у розмірі 34 455 грн, що надійшов на мою картку 2.01.2025. Я такого платежу не очікував. Але, у відповідь на прохання надати інформацію про джерел... Читати повністюо доходів, я надіслав форму ОК7 і свою декларацію доходів.
Зауважу, що раніше співробітники МБ вже запитували подібну інформацію й додатково просили виписку з мого розрахункового рахунку, щоб зрозуміти походження коштів. Цього разу виписка їм не знадобилася. Натомість мені на пошту прийшов лист:
«Відмова в еквайрингу» (хоча я ним ніколи не користувався).
«Олександре, на жаль, ми змушені вимкнути еквайринг для вашого ФОП». — але ж у мене його ніколи не було.
Зазвичай це відбувається з таких причин:
1. «На рахунок ФОП надходять платежі не за заявлені товари/послуги». Я не зрозумів, звідки така інформація, адже я зазначав, що на кожен платіж в мене є документ.
2. «Ми отримали сигнал, що ФОП не надає заявлені товари чи послуги». Це взагалі дивина, оскільки ФОП надає рівно ті послуги, що прописані в договорах.
3. «ФОП не може пояснити походження коштів» — ще один дивний висновок, бо у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)
4. «ФОП займається забороненою законом діяльністю». - навіть нічого сказати. Співробітники навіть не питали це.

Саме цікаве те, що ФОП не користується взагалі монобанком. Жадної оплати ФОП на рахунок монобанк не існує.
Рахунок ФОП був відкритий за проханням співробітників банка для тестування інтегрції їх монопей.

Як би там не було, мені надіслали лист, що я нібито спонсор тероризму та що всі відносини розірвано.

Добре, якщо раптом став терористом, хай поки так і буде. Але ж цікаво, що це за кошти надійшли мені й чому спричинили такий резонанс.
Я попросив повернути їх разом із залишком на моїх картках у Монобанку на рахунок в іншому банку. Проте співробітник Монобанку сказав, що гроші вже повернули відправнику. Гаразд, можливо, це передбачено процедурою роботи банку. Але я хотів би розуміти, де шукати ці гроші й у кого. Адже хтось надіслав їх мені навмисно :)
На запитання, від кого гроші, відповіли, що таку інформацію розголошувати не можна. На моє уточнювальне запитання: «А чи не я, надіслав цю суму, але іншій людині?» — почув однозначне «НІ, не ви!»
Я перевірив усіх друзів і знайомих — ніхто не відправляв мені таку суму.

Потім, за кілька годин, надходить повідомлення від Монобанку:
«Щодо платежу, який було повернено відправнику, з нашого боку його вже проведено успішно. Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому цей платіж має бути зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо він не зарахується у цей термін, рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування».

Буквально в цей самий момент мені на картку ПриватБанку повернувся зазначений платіж.

У підсумку: Монобанк звинуватив мене у спонсоруванні тероризму й відмиванні грошей, попри те, що бачив усі мої доходи й податки, збрехав, ніби цей платіж був від третьої особи МЕНІ, а не від мене самого. І що дивніше — що платіж взагалі призначався МЕНІ, хоча отримувач був зовсім іншою людиною. При цьому я не заперечую, що з ПриватБанку дійсно робив переказ на цю суму, але на реквізити зовсім іншої особи.
Зрештою, вони визнали свою помилку в тому, що приписали платіж іншій людині саме мені.

Всі відповіді шаблонні, таке враження, що спілкуєшся з роботом, а не людиною.

Інформацію що все ж таки я порушив від банку отримати не вдалось.
В понеділок готуємо запит до НБУ, щодо дій з боку банку та наданням регулятору всіх звітів по моїм коштам. Подивимось на відповідь регулятора.

user-avatar-12230
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Как по мне это мошенничество.

Вторник 3 декабря. Мне перевели деньги из Раййфайзен банка, которыми я тут же собирался погасить кредитный лимит на карте супруги ( банально замотались и забыли пополнить). Времени оставалось еще 2 дня. Поэтому спокойно жду.
2 декабря подошло к концу, денег нет.
3 декабря - пишу в поддержку в Вайбере. Высылаю квитанцию о переводе, поддержка не может открыт... Читати повністюь pdf файл , говорит что файл поврежден, хотя у меня все открывается. Не проблема, открываю у себя файл , делаю скриншот- ура, поддержка увидела …просят подождать жду … и получаю такой ответ: «Ми є учасниками нової версії системи електронних платежів і зараховуємо платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Дані терміни зарахування/відправки платежів діють тільки якщо 2 банка учасника платежу є учасниками нової версії СЕП. Тому якщо банк-відправник є учасником цієї версії, тоді платіж буде зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо банк-відправник не є учасником нової версії, в такому випадку терміни відправки таких платежів до 3-х робочих днів.
Наразі радимо очікувати зарахування»
4 декабря - денег нет. Я жду.
5 декабря - денег нет, мы упустили из виду сроки и у супруги списывают 1800 грн за использование кредитного лимита!!!
6 декабря - поднимаю на уши поддержку , опять высылаю фото платежки, мне пишут тирады о том как банк заботиться и ценит меня как клиента, что обязательно в течении суток дадут ответ !))) 6 декабря - пятница , впереди два выходных. Я пишу о том что хочу закрыть свою карту и счет в банке , потому что сервис отвратительный, опять пишет уже другой менеджер что не нужно этого делать, что они очень хороший банк, что у них нет комиссий и кеш беки и т.д…
Я говорю о том, что из-за их халатности я потерял 1800 грн. Опять- никаких попыток менеджеров решить ситуацию компромиссно…
Итог, такой ответ банка:
«Вітаю, Олександре! Мене звати Владислав, служба турботи monobank.
Детально перевірили інформацію, банком відмовлено у проведенні фінансової операції на суму 39900.00 грн, платіж був повернутий банку-відправнику 05.12, підстави щодо відмови в проведенні фінансової операції надані банку-відправнику та платнику. Будь ласка, не намагайтесь отримати від цього відправника кошти - ми не зможемо їх зарахувати»
К сведению, конец дня 6 декабря - деньги отправителю так и не вернулись )).
Мое мнение по этому поводу? Я считаю что это МОШЕННИЧЕСТВО. Банк, который на каждом углу кричит об отсутствии комиссий, наличии кеш бека и массе других плюшек , может вот так запросто держать у себя 40000 грн на протяжении 3х суток. А потом просто так вернуть их обратно отправителю. В чем мошенничество? - Вы представляете сколько можно заработать за 3 дня имея команду сильных аналитиков, трейдеров на любой крипто или фондовой бирже. А теперь представьте сколько таких клиентов как я…
Я уверен много задавались вопросом, а в чем прикол отсутствия комиссий …вот вам ответ - банк с одной стороны не берет с вас комиссию, а с другой стороны, в любой момент будет использовать ваши деньги и зарабатывать на этом …
Я ни к чему не призываю. Каждый сделает свои выводы из моего опыта. Но я карту и счет закрыл, супруга тоже закроет.
Больше клиентами этого банка мы не будем …
А Вы - будьте осторожны.
P.S Рассказал эту историю приятелю, оказалось что у него была аналогичная ситуация, только сумма 221 250 грн и заняло это неделю….

user-avatar-6816
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Обман банком та техпiдтримки

Не рекомендую, мав проблеми з виконавчою службою, арештували 1200 грн, банк прислав повідомлення що я можу користуватися карткою дальше: тобто арештовано 1200, в рештою я можу спокійно користуватися.. Я навіть звернувся в техпідтримку, мені це підтвердили.
На карті було 500,я покинув ще енну суму, більшу ніж арктоштована, але коли я зібрався користуватися к... Читати повністюоштами то вони були теж арештовані, звернувся в підтримку, вони нічого зробити не можуть, винну свою визнають, кошти не повернуть.
Шахраї!

user-avatar-333
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Не дають отримати спадок!

У моєї свекрухи помер чоловік, вона живе в глибинці і має проблеми з переміщенням. Я отримала нотаріальну довіреність представляти її інтереси і отримувати за неї гроші. Довіреність становив нотаріус, після отримання свідоцтва про право на спадщину я звернулася в банк із запитом перерахувати гроші мого свекра на карту свекрухи. Співробітник банку склав дві з... Читати повністюаяви (одне на перерахування грошей мені на карту, друге на перерахування грошей на карту свекрухи. По закінченню трьох днів я передзвонила на гарячу лінію для уточнення статусу заяв, мені повідомили, що обидві заяви були відхилені через відсутність приписки про отримання грошових коштів саме у відділеннях банків. у довіреності написано що я маю право отримувати грошові кошти від імені свекрухи. Після цього я говорила з 8-ма представниками банку для уточнення інформації про те, як свекрухи отримати її законне спадщину. Вони сказали, що це можливо тільки якщо вона особисто одягнути в відділення Приватбанку, що не є можливим через те, що найближчий банк знаходиться в 80 км від села і відділення обслуговує 15 тисяч жителів і в її фізичному стані стояти в черзі в задушливому приміщенні вона не може. у підсумку, ми вже витратили більше тисячі гривень на збір і оформлення документів для отримання 4500 гривень моєї свекрухою і ніхто зі співробітників б анка не йде нам на зустріч, знов почав говорити, що наша довіреність складена невірно і нічого вони зробити не можуть. Ми відчуваємо себе абсолютно безпорадними і обдуреними. Банк не хоче віддавати гроші ні мені по довіреності, ні свекрухи на карту ПриватБанку, вимагають її особиста присутність і співробітники не компетентні для надання коректної інформації. Одні кажуть, що довіреності в поточному вигляді досить, але коли справа доходить до видачі коштів, її стає недостатньо. Нас годують обіцянками змушуючи сидіти в чергах для того, щоб поговорити з новим співробітником і в підсумку все відмовляють нам. Остання розмова закінчився тим, що нам сказали, що надішлють лист з обґрунтуванням причин відмови протягом 30 днів.



Залишити відгук

Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.