Універсал Банк

Платіжні картки Універсал Банку

Останні відгуки

Ale2xxx
04.06.2020

Робота з Монобанк через Універсалбанк

Я вірю в прикмети, знаки: -) і коли я прийшов (десь, о 12 годині 03.06.2020 р) у відділення Універсалбанку, що на вул. Борщагівській, 117/125 в Києві (номер 27, по-моєму) відкрити депозит в монобанк на певну, не дуже маленьку, суму грошей, начебто все починалося добре. Пара клієнтів і я-другий в касу. Перший "знак" -якось по-хамськи обслуговувався молодий чоловік переді мною. Ну хорошо. Один раз-м

Василь Бовкун
13.02.2019

Монобанк

Монобанк відмінний банк, з хорошим сервісом, швидким і зручним зворотним зв'язком, високими депозитними ставками і зручним мобільним банкінгом. Я клієнт два місяці, поки все подобається.

Виталий Счастливец
28.12.2018

Обережно шахрай

Подзвонили з Olx! Потребували підключення генератора на Universal Bank так як мало планове відключення від держ електро мережі!подзвонив менеджер Олексій, сказав що потрібні електрики на 9 годин ранку в банк!з'ясувалося що ця організація з обслуговування цього банку https://servicecond.com.ua / і керівник Полякова Надія Євгенівна домовилися не на 9 ранку, а на 8 ранку!Коли приїхали, співробітники

Клієнт Client
10.12.2018

Неправомірно списана комісія

Банк списав комісію і не може аргументувати її списання. Я отримав SMS про списання комісії за обслуговування. При зверненні в банк, отримав відповідь, що це комісія за видачу готівки. Хіба комісія за обслуговування і за видачу готівки це одне і теж. При знятті готівки жодна комісія не була списана, а з рахунку була списана сума рівна виданої. А ця комісія за обслуговування була списана вже наступ

Valerii Shkuro
19.08.2018

Недосконала система в Monobank

Шановні клієнти, змушений написати цей відгук. В результаті неефективної системи захисту Монобанку, шахраї зняли гроші з моєї картки. Ситуація в наступному: спочатку лунає дзвінок, після приходить смс повідомлення з Монобанку з паролем, людина представляється співробітником банку і апелює тим, що ви бачите смс з банку ( реально смс з банку і банк це підтверджує). Ти кажеш пароль з смс Монобанку і

ирина белая
04.09.2017

Неприйнятне обслуговування клієнтів

Працівник каси, старший касир у відповідь на питання чи можна спочатку здати виручку на рахунок,а потім виписати внескову квитанцію про те що виручку вона буде приймати до 16 год.оскільки вона не встигає звести касу,а робочий день у неї до 18 год. І взагалі за ті гроші що їй платять нехай керівництво банку саме виконує роботу т. к. всі звільняться. У відповідь на зауваження присутніх клієнтів про