Відгуки про Універсал Банк

Позиція в рейтингу НБУ
№ 11
Середня оцінка
icoicoicoicoico
Всього відгуків
6
Відповідей банку
0
user-avatar-525
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Робота з Монобанк через Універсалбанк

Я вірю в прикмети, знаки: -) і коли я прийшов (десь, о 12 годині 03.06.2020 р) у відділення Універсалбанку, що на вул. Борщагівській, 117/125 в Києві (номер 27, по-моєму) відкрити депозит в монобанк на певну, не дуже маленьку, суму грошей, начебто все починалося добре. Пара клієнтів і я-другий в касу. Перший "знак" -якось по-хамськи обслуговувався молодий чо... Читати повністюловік переді мною. Ну хорошо. Один раз-може випадковість. Але коли переді мною менеджер впихнули другого клієнта (нас клієнтів всього було троє), я вирішив, що це вже не випадковість. І я відмовився зв'язуватися з цим банком. А Monobank втратив трохи грошей і свого клієнта. Мораль-дотримуйтесь "знаків" і ретельніше вибирайте собі бізнес-партнерів :-)



user-avatar-133
icoДепозити
icoicoicoicoico
Монобанк

Монобанк відмінний банк, з хорошим сервісом, швидким і зручним зворотним зв'язком, високими депозитними ставками і зручним мобільним банкінгом.
Я клієнт два місяці, поки все подобається.



user-avatar-135
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Обережно шахрай

Подзвонили з Olx! Потребували підключення генератора на Universal Bank так як мало планове відключення від держ електро мережі!подзвонив менеджер Олексій, сказав що потрібні електрики на 9 годин ранку в банк!з'ясувалося що ця організація з обслуговування цього банку https://servicecond.com.ua / і керівник Полякова Надія Євгенівна домовилися не на 9 ранку, а ... Читати повністюна 8 ранку!Коли приїхали, співробітники банку нервували чому ми не були в 8 ранку, на що фірма обслуговування відповіла:Ми самі тільки дізналися що Вам потрібно було бути в 8!Ми підключили генератор і просиділи (охороняючи його)цілий день!наприкінці робочого дня дали електрику і ми відключили живлення генератора!подзвонили на номер 0664663600 Олексій (менеджер), він дав телефон керівника з фінансової частини 0970855777 Полякова Надія Євгенівна!на що вона відповіла що скине грошей за виконану роботу через пів години,пройшло 3 години ні слуху ні духу грошей, я передзвонюю до неї, Вона шукає причини не аргументуючи не давати грошей(шахрай)посилаючись на те що (у них немає часу обговорювати з простими смертними т. до кінець року) на фото сам керівник!З цією компанією не рекомендую співпрацювати категорично
0970855777 Полякова Надія Євгенівна(керівник)
0664663600 Олексій (менеджер)



user-avatar-136
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Неправомірно списана комісія

Банк списав комісію і не може аргументувати її списання.
Я отримав SMS про списання комісії за обслуговування. При зверненні в банк, отримав відповідь, що це комісія за видачу готівки. Хіба комісія за обслуговування і за видачу готівки це одне і теж.
При знятті готівки жодна комісія не була списана, а з рахунку була списана сума рівна виданої. А ця комісія... Читати повністю за обслуговування була списана вже наступного дня. З тих пір комісія за видачу готівки списується на наступний день, а не в момент видачі готівки.
Також списана комісія не відповідає тій комісії, яка повинна була бути списана за видачу готівки.
На неодноразові звернення, чому була списана саме така комісія, банк нічого пояснити не може.
Подальші звернення банк ігнорує і не відповідає.
Отже, залишився без відповіді один на один з невирішеною проблемою.

user-avatar-137
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Недосконала система в Monobank

Шановні клієнти, змушений написати цей відгук. В результаті неефективної системи захисту Монобанку, шахраї зняли гроші з моєї картки. Ситуація в наступному: спочатку лунає дзвінок, після приходить смс повідомлення з Монобанку з паролем, людина представляється співробітником банку і апелює тим, що ви бачите смс з банку ( реально смс з банку і банк це підтверд... Читати повністюжує). Ти кажеш пароль з смс Монобанку і шахрай отримує доступ до твоїх коштів і вуаля грошей немає, а банк говорить навіщо ви сказали пароль. На питання як сторонній потрапив в систему Банку, ухильні відповіді. Бережіть гроші, система не досконала

user-avatar-138
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Неприйнятне обслуговування клієнтів

Працівник каси, старший касир у відповідь на питання чи можна спочатку здати виручку на рахунок,а потім виписати внескову квитанцію про те що виручку вона буде приймати до 16 год.оскільки вона не встигає звести касу,а робочий день у неї до 18 год. І взагалі за ті гроші що їй платять нехай керівництво банку саме виконує роботу т. к. всі звільняться. У відпові... Читати повністюдь на зауваження присутніх клієнтів про неприпустимість такої поведінки з клієнтами влаштувала скандал. Примітно що керівник відділення при виникненні скандалу тут же вийшов на вулицю, а його заступник на питання про неприпустимість такої поведінки сказав що касир трохи погарячкувала.





Залишити відгук

Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.