Банки в 2023 році допрацювали свої мобільні застосунки

бизнес

З початком війни суттєво зросла зацікавленість банків у продуктах і сервісах.

Банки робили акцент на продуктах і сервісах, пов’язаних із віддаленою ідентифікацією, а також на купівлі валюти онлайн. Про це повідомив засновник та СЕО PayForce Дмитро Гавриков в інтерв’ю у щорічному рейтингу «25 провідних банків України», передає Banker.ua.

Головний Telegram-канал банкірів

«З початком війни суттєво зросла зацікавленість банків у продуктах і сервісах, пов’язаних із віддаленою ідентифікацією. Мова йде як про наявних клієнтів, які мають проходити повторну (чергову) ідентифікацію, так і про нових клієнтів, які хочуть отримувати продукти банку, але не можуть чи не мають бажання відвідувати відділення. І тут ми бачимо запит на послугу і з боку банків, і з боку клієнтів», – пояснив Дмитро Гавриков.

Керівник компанії зазначив, що перший проєкт із віддаленої ідентифікації PayForce почала реалізовувати ще в липні 2021 року, коли НБУ погодив можливість повноцінної віддаленої ідентифікації. З того часу компанія має вже два реалізовані проєкти та три – в розробці.

Ще одна тенденція – це запити на активацію модуля купівлі валюти онлайн.

«НБУ дозволив такі операції наприкінці серпня 2023 року, і банки почали активно відновлювати цю послугу для своїх клієнтів. У нас є готовий модуль для таких операцій, який дає змогу банкам самостійно, без нашого втручання, змінювати деякі параметри, такі як, наприклад, гранична сума купівлі валюти», – розповів Дмитро Гавриков.

Читайте також: Banker.Тижневик: чим жив банківський сектор минулого тижня (4 – 8 грудня).

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що банки видали пільгових кредитів на 2,6 млрд грн.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)