Чому «відправляти» банківські відділення у минуле передчасно: думка банкіра

Багато українців досі вимагають фізичного відвідування банківських відділень, констатують в ПУМБ.

Розмови про те, що банківські відділення повністю підуть в минуле, передчасні. Про це під час круглого столу на FinClub заявив заступник голови правління ПУМБ Артур Загородников, передає Banker.ua.

На думку Артура Загородникова, банківські відділення продовжать свій розвиток, і їхнім ключовим призначенням буде задоволення попиту громадян на отримання перших знань про роботу з банківськими продуктами.

«Людям потрібні люди. Значна частина українців вимагає фізичного відвідування відділень», – говорить банкір, відзначаючи при цьому важливість «фактора соціалізації».

Плюс, додає заступник голови правління ПУМБ, з урахуванням поточного рівня фінансової обізнаності громадян, у випадку з деякими продуктами отримати повноцінну консультацію з допомогою дистанційних каналів досить складно.

У той же час, зауважує Артур Загородников, відділення переформатуються, і цей процес триватиме.

За його словами, банківські відділення роблять ставку на навчання клієнтів роботі онлайн і згодом відправляють їх в дистанційні канали.

«Відділення залишаться як бізнес-хаби, які зможуть обслуговувати клієнтів відносно найскладніших продуктів», – додає банкір.

Читайте також: Гроші без кордонів: якими будуть тренди фінтеху в 2021 році

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами заступника голови «Укргазбанку» Тамари Савощенко, в умовах пандемії зміни в частині діджіталізаціі і paperless, які банки планували здійснити протягом 1,5-2 років, були впроваджені за 2-6 місяців.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)