Чи є майбутнє у віртуальних банків: експерт розставила всі крапки над «і»

Карантин вивів клієнтів банку в онлайн, число користувачів постійно зростає, зазначає Галина Хейло.

Клієнти, які скористалися послугами віртуальних банків одного разу, вже від них не відмовляться. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповіла глава правління Айбокс Банку Галина Хейло.

За словами нашої співрозмовниці, в умовах карантину Айбокс Банк зосередився на розвитку транзакційного бізнесу.

«Ми вирішили направити сили на розвиток транзакційного бізнесу, оскільки кількість транзакцій демонструє стрімке зростання», – додає банкір.

На думку експерта, перспективи розвитку віртуальних банків сьогодні «колосальні».

«Люди через карантин змушені проводити платежі онлайн, зростає кількість користувачів. Коли клієнти спробували ці послуги один раз, вони вже не відмовляються від цього. Ринок продовжує зростати, що для його учасників означає великі можливості і потенціал», – каже Галина Хейло.

Відповідаючи на питання про те, чи планує Айбокс Банк конкурувати з такими банками, як mono і sportbank, наша співрозмовниця зазначає наступне: «Конкуренція – це коли організації пропонують однаковий продукт. Тоді кожна з них займає свою частку ринку. А ми зараз прагнемо зайняти свою нішу, надаючи унікальні і оновлені продукти».

Читайте також: Світлана Монастирська (заступник голови Укрексімбанку): «Чим раніше ви виховаєте в дитині відповідальне ставлення до грошей, тим простіше їй буде досягати поставлених цілей»

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, на думку керівника Європейського банку реконструкції та розвитку в країнах Східної Європи і Кавказу, банківська система України добре підготовлена до подолання викликів кризи.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)