Банкір: Сьогодні навіть «олдскульні» клієнти самі переоформлюють депозит в один клік

Українці активно позбуваються кешу і переходять в онлайн, зазначають в Банку Альянс.

Клієнтів, які оцінили переваги digital-послуг, в Україні стає дедалі більше. Про це під час обговорення тонкощів трансформації банківського сервісу в епоху дистанційного обслуговування виданню FinClub розповів Віктор Кулик, який відповідає за розвиток роздрібного бізнесу Банку Альянс, передає Banker.ua.

За словами Віктора Кулика, українці сьогодні активно «позбуваються кешу» і «переходять в онлайн». Клієнтів, які оцінили переваги digital-послуг, стає дедалі більше, і навіть найбільш «олдскульні» з них, які переходять з кнопкових телефонів на смартфони, вже переоформлюють депозити в один клік, зазначає експерт.

«Вони легко навчаються, інтуїтивно розуміють, навіщо їм це потрібно», – додають в Банку Альянс.

За словами Кулика, сьогодні також змінюється модель поведінки неактивних клієнтів, а депозитні картки перетворюються на транзакційні: якщо раніше активність використання таких карт обмежувалася 2-3 операціями на тиждень, то зараз фіксується 7-8 транзакцій щодня.

У свою чергу, Дмитро Замотаєв з банку «Глобус» зазначає, що, якщо раніше запуск будь-якого онлайн-сервісу супроводжувався «тривалим розгойдуванням» клієнта, то зараз споживачі послуг «включаються з ходу».

Читайте також: Гліб Костарєв (Вinance): «Україна – одна з лідерів в Європі за кількістю людей, які торгують криптовалютами»

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що клієнти «ПриватБанку», «А-Банку» і monobank тепер можуть користуватися послугою шерінгу документів за допомогою програми «Дія».


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)