Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Міжбанківська конкуренція перейшла в онлайн – експерт
З метою залучення нових клієнтів банки додають в мобільні додатки такі корисні модулі, як оплата проїзду в транспорті, запис на щеплення, управління оплатою підписок на різноманітні сервіси тощо.
Міжбанківська конкуренція перейшла в онлайн: для залучення нових клієнтів фінустанови додають в мобільні додатки корисні функції, включаючи можливість керувати фінансами. Про це під час круглого столу на FinClub розповіла Ольга Віславних, що відповідає за розвиток бізнесу в Центральній і Східній Європі компанії Ailleron, передає Banker.ua.
За словами Ольги Віславних, банки, які тепер конкурують в режимі онлайн, підвищують конкурентоспроможність не стільки за рахунок показників і банківських продуктів, скільки завдяки зручності мобільного доступу в банк через додатки.
Так, пояснює експерт, з метою залучення нових клієнтів банки додають в мобільні додатки такі корисні модулі, як оплата проїзду в транспорті, запис на щеплення, управління оплатою підписок на різні сервіси тощо.
Плюс в банківські додатки інтегруються елементи гейміфікації фітнес-активності клієнтів, розповідають в Ailleron.
«Банки спільно з провідним виробником пристроїв для моніторингу фізичної активності зчитували з різних пристроїв час ходьби, пройдену відстань, час бігу або їзди на велосипеді, а при досягненні клієнтом мети нагороджували його», – ділиться Ольга Віславних.
Подібні нововведення, на думку експерта, не тільки полегшують життя користувачів, але й підвищують конкурентну перевагу фінустанов.
За її словами, йдеться про оплату картками, Apple Pay, Google Pay, можливості керувати PIN-кодами й лімітами.
«Все, що дозволяє керувати своїми фінансами, те, що раніше робилося в відділеннях», – констатують в Ailleron.
Читайте також: Олександр Холод (ШвидкоГроші): «Олюднення» клієнтських сервісів вимагає вдосконалення»
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами заступника голови «Укргазбанку» Тамари Савощенко, в умовах пандемії зміни в частині діджиталізаціі і paperless, які банки планували здійснити протягом 1,5-2 років, були впроваджені за 2-6 місяців.
Коментарі (0)