Для підприємців та корпоративних клієнтів: ПриватБанк запустив два нові сервіси

бизнес-документация

У Приватбанку розповіли, що отримає український бізнес завдяки сервісам «Інвойсинг» та «Бюджет».

Державний ПриватБанк запустив два нові сервіси для бізнесу – Інвойсинг і Бюджет, інформує Banker.ua, посилаючись на повідомлення прес-служби фінустанови.

Українські підприємці-клієнти ПриватБанку отримали доступ до нових сервісів. Перший – «Інвойсинг» – забезпечує максимально швидке проведення розрахунків через «Privat24 для бізнесу» та інтернет, а другий – «Бюджет» – дозволяє отримувати у тому ж «Privat24 для бізнесу» всю необхідну та актуальну інформацію щодо податкової заборгованості.

Так, наголошується в публікації на офіційному сайті держбанку, сервіс «Інвойсинг» був розроблений для того, щоб підприємці-клієнти банку могли максимально оперативно виставляти/оплачувати рахунки через «Privat24 для бізнесу», а також у мережі інтернет, отримуючи при проведенні розрахунків вже заповнену платіжку, яку залишається лише підписати.

Продавці за допомогою «Інвойсингу» зможуть швидко виставити рахунок-фактуру/доставити контрагенту/отримати оплату, а покупці – отримати рахунок-фактуру та створити платіж в електронному банку в пару кліків. Повний функціонал сервісу доступний для клієнтів, що мають рахунки в ПриватБанку.

Головний Telegram-канал банкірів

Що ж до «Бюджету», то це, пояснюють у прес-службі, податковий сервіс, що дозволяє підприємцям та корпоративним клієнтам банку отримувати інформацію заборгованості з податків (про наявність боргів або їх відсутність) з деталізацією, зазначенням причин виникнення заборгованості тощо. прямо в «Privat24 для бізнесу».

Для отримання інформації бізнес-клієнту Привату необхідно вибрати з каталогу веб-версії «Privat24 для бізнесу» послугу «Електронний документообіг» та підключити її. Після цього потрібно перейти до вкладки «Бюджет», вибрати рік, натиснути на «Створити запит» та поставити електронний підпис.

Якщо клієнт, який здійснив запит, має податкову заборгованість, йому потрібно вибрати необхідний податок і натиснути «Сплатити» для автоматичного відправлення платежу, обравши період оплати та рахунок для списання.

Коли платіжку підписано, а кошти надіслано, податок вже є сплаченим, додають у Приватбанку.

businessman

Читайте також: Розкажіть мені про гроші: 7 подкастів про фінанси, які варто послухати

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що з січня-2022 підприємцям-клієнтам ПриватБанку буде запропоновано акційну ставку за бізнес-кредитами, на рівні 1,4% на місяць від первісної суми позики.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)