Так простіше: Raiffeisen Bank Aval змінює назву

Новий бренд-код допоможе зробити сервіси Raiffeisen Bank Aval більш доступними і зручними для клієнтів, зазначає керівник банку.

Raiffeisen Bank Aval вирішив підкреслити свою унікальну позицію на ринку і оголосив про запуск нового бренд-коду, передає Banker.ua з посиланням на інтерв’ю голови правління фінустанови Олександра Писарука виданню Інтерфакс-Україна.

Так, за словами голови правління Raiffeisen Bank Aval, з новим бренд-кодом «Райф» фінустанова буде «жити і працювати» протягом наступних кількох років. Репозиціюванням банку займалося креативне агентство TABASCO.

Новий стиль, зазначає Олександр Писарук, допоможе банку не тільки підкреслити його унікальну позицію на ринку, але й зробить сервіси Raiffeisen Bank Aval більш доступними і зручними для клієнтів.

«Коли ми говоримо:« Райф – так простіше », то дійсно буде:« Райф – так простіше», – зазначає керівник фінустанови.

Варто зазначити, що станом на 1 травня поточного року, за розміром загальних активів Raiffeisen Bank Aval посідав п’яте місце серед 75 діючих банків.

Фінустанова була заснована в 1992 році, а найбільшими акціонерами банку є Raiffeisen Bank International (68,28% акцій) і ЄБРР (30%).

Читайте також: “Я завжди ставлюся з повагою до своєї роботи”, – Кирило Шевченко (CEO ”Укргазбанк”)

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, на думку голови правління Raiffeisen Bank Aval Олександра Писарука, у ставки Нацбанку «є ще невеликий потенціал зниження»: протягом 12 місяців показник може бути знижено ще на 1-1,5 п. п.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)