21 день оренди банківського осередку за ціною піврічної оренди!

Добрий день!
Просто хочу поділиться своєю історією співпраці з цим банком.
Може бути комусь мій досвід буде корисний!
Орендувала у відділенні банківську комірку більше 4 років.Завжди вчасно і чітко оплачуючи “послуги” банку.
Відразу ж вкажу принципово важливий момент:з осередку нічого не пропало (слава богу!) і в сховище банку касир мене водила справно, ось тільки за 4 роки ніхто з менеджерів по роботі з клієнтами жодного разу не нагадували мені як клієнту про терміни оплати оренди комірки, термін дії договорів та інші важливі моменти! За всім стежила сама…
у 2017 році так склалися обставини, що особистих і службових питань накопичилося багато, заплативши в черговий раз за оренду комірки я перестала дивитися в договір і квитанції щомісяця. так була впевнена що оплатила осередок на 3 місяці( до Вересня 2017)
вміст комірки використовувалося мною ще в липні. але так як сейф був оплачений наперед. договір Я не розривала. ключ мирно лежав у мене в сумочці і я про велику наївність чесно думала, що чекаю вересень як закінчення терміну договору оренди.
28 серпня мені подзвонив менеджер банку з інформацією про те, що оренда осередку закінчилася ще 07.08.2017 і з цим потрібно щось вирішувати.
29.08.2017 вже у відділенні банку я дізналася, що згідно з договором оренди за 21 день прострочення я зобов’язана сплатити банку 1680грн!!!!!!!!!! за сейф який пустував і в який з липня 2017 ніхто не заглядав.
А на своє “нервове” питання чому ніхто з менеджерів по роботі з клієнтами не зв’язався зі мною раніше.
Я отримала відмінну відповідь: менеджер була на лікарняному!!!
Вийшло що лікарняний менеджера по роботі з клієнтами обійшовся мені в 1680грн!(при звичайній вартості 1 місяця оренди в 120-150грн.!) яка щедрість з мого боку.
Своєї провини не знімаю! не проконтролювала!(смертний гріх про який мені повторили раз 50 поки я була у відділенні)!
Єдина світла пляма в цій історії керуюча відділення. яка хоча б вислухала і пообіцяла розібратися як же так вийшло:
Що співробітник в чиї обов’язки входить інформування клієнтів (робота з НИМИ) свою роботу не зробив.
Було дуже дивно почути,що в центральному відділенні банку, яке займає 2 поверхи, і має не 5 і не 10 співробітників, не знайшло можливості передати обов’язки хворого менеджера комусь з його колег.
Мені шкода навіть не витраченого часу, нервів і грошей! Шкода бачити таке ставлення до клієнтів банку з боку персоналу. А адже саме гроші клієнта. які він справно платив всі ці 4 роки, були зарплатою тих менеджерів!
І ще: вчіть менеджерів чути клієнта а не лякати його.
Це ненормальна ситуація коли поговорити з керуючим клієнту можна тільки налякавши скандалом і підвищуючи голос!
Може бути в моїй особі як покинув вас клієнта банк і не втратив багато… але якщо менеджери і їх принципи роботи залишаться колишніми-ця втрата буде точно не останньою

Коментарі (0)