Самий не надійний і не лояльний банк до своїх клієнтів!

Почалося все з того моменту як я полетів з України. Тоді я вперше зіткнувся з тим, наскільки складно користуватися банківськими послугами не маючи адекватного інтернет-банкінгу. Ну і банк, у якого підтримка – це тільки кол-центр, це дивно трохи.

Веселощі почалося далі, коли у мене вкрали телефон з сім-картою, до номеру якої у мене прив’язаний банківський аккаунт.
Спершу все почалося з того, що я попросив заблокувати розрахунок через Android Pay, а мені заблокували і без того жахливо працюючий онлайн-банкінг аккаунт. Але як виявилося, навіть після розблокування аккаунта я не зміг би їм користуватися, так як там потрібні СМС з фінансового номера … І так, його в ЦЬОМУ банку не можна міняти без особистої присутності в відділенні банку. Дізнався я це в процесі багаторазових дзвінків з-за кордону і нещасних спроб зв’язатися з банком через email скарги. До відома, хвилина коштує 200грн, а при дзвінку на їх номер, протягом хвилини доводиться слухати їх робота, тобто 200грн відлітають до того як я з’єднаюся з оператором. Про те, що оператори взагалі не в курсі що відбувається в самому банку, це окрема історія.

Частина друга. Трохи пободаться з ними через email, я вирішив забити і більше не паритися з цієї проблеми. Відповідають вони як равлики (один раз в 2 тижні), ну і головне, я можу знімати гроші з банкомату, і ладно. АЛЕ! Не тут то було! Далі я з жахом дізнаюся, що мій ключ для роботи з ПП аккаунтом закінчився. Вгадайте, що потрібно для того щоб його відновити?))

ПРАВИЛЬНО! Секретний ключ, який повинен прийти на фінансовий номер телефону, якого у мене більше немає і я ніяк не можу його поміняти !!!

ВАЖЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ! Я не можу прилетіти в Україну, так як пандемія. Проблема триває вже 3 місяці в цілому, якби їм не було б насрати на клієнтів, можна було б що-небудь вже придумати!

Коментарі (0)