Зробіть нашу роботу за нас

Ось уже кілька тижнів отримую дзвінки від уповноважених банком фірм Кешбері і Монетка з вимогою, щоб якась громадянка, про яку я ніколи не чув, віддала їм кредит.
Звернувся по допомогу до відповідального співробітника банку пану Білоконь Максиму, начальнику інформаційного центру даного банку, для того, щоб він припинив телефонний терор і перестав витрачати кошти своєї установи на безглузді дзвінки людині, який ніколи не мав і після цього випадку не матиме справу з цією установою. Важка робота по вирішенню цього простого питання тягнеться з 16 березня і його відповідальний співробітник пан Білоконь не зміг відповісти на просте запитання, коли ініційована ним перевірка зможе завершитися (після цього я навіть не став ставити питання про терміни вирішення цієї простої задачі). Тож не дивно, адже очевидно працюють там фахівці, які при видачі кредиту думали не про рутинну роботу зі звірки контактної інформації позичальника, а про премії, яку вони отримають за видачу кредиту. У своїй відповіді пан Білоконь підкреслив, що його центр не має безпосереднього відношення до дзвінків. Мабуть високоморальний банк не може займатися телефонним тероризмом. Ну а його ділові партнери думають тільки про гроші, які вони отримують від замовника і мораль їх також не цікавить.
Відповідальний бізнес принаймні заявляє, що він піклується про свою репутацію. ОТП банк мабуть про це не знає.

Коментарі (0)