Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
НБУ оновив список вимог щодо етичної поведінки колекторів: що змінилося
Оновлені вимоги регулятора набувають чинності з 5 серпня.
НБУ розширив список вимог щодо етичної поведінки колекторів при врегулюванні простроченої заборгованості, повідомляє Banker.ua.
З метою посилення «колекторського закону» та для однозначного трактування норм документа Нацбанк запровадив додаткові вимоги до поведінки співробітників компаній, які займаються врегулюванням простроченої заборгованості.
Так, регулятор деталізував окремі процедурні питання стосовно вимог щодо етичної поведінки і унеможливив отримання згоди споживача на обробку даних його телефонного довідника та журналу дзвінків у рамках врегулювання простроченої заборгованості.
При цьому споживачам дозволили фіксувати епізоди неправомірної взаємодії з колекторами, які можуть бути передані до НБУ та використані під час перевірки дотримання вимог щодо етичної поведінки працівників таких компаній.
Також у рамках розширення списку вимог Нацбанк урегулював питання передачі даних третіх осіб, які не є поручителями, майновими поручителями чи спадкоємцями.
Зокрема, надання споживачем персональних даних третіх осіб не є свідченням безпосередньої згоди цих громадян на взаємодію: такий дозвіл має надаватися самостійно.
Крім того, НБУ уточнив норми «колекторського закону» щодо особистих зустрічей співробітників компаній зі споживачами. Згідно з вимогою регулятора, такі зустрічі мають відбуватися на добровільній основі, а згоду на взаємодію колектору необхідно отримувати перед кожним візитом до клієнта.
Також Нацбанк заборонив проведення зустрічей за місцем роботи споживача та виключив можливість використання низки некоректних практик, виявлених у процесі розгляду звернень громадян.
Читайте також: Легалізація діяльності українських ФОПів у країнах Європи. Практичний досвід, податкові нюанси
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами виконавчого директора напряму управління непрацюючими активами АТ «Кредобанк», щоб стати успішним колектором, потрібно бути успішним переговорником.
Коментарі (0)