Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Як банку вийти в онлайн і утримати клієнта: експертна думка
Портрет клієнта змінюється миттєво: при переході в онлайн потрібно думати не про те, що э популярним зараз, а про те, що буде актуальним через рік, зазначає експерт.
Співпраця з партнерською мережею допоможе банкам, що бажають вийти в онлайн, сформувати постійний потік нових користувачів. Але рекламодавець має розуміти, що не можна почати співпрацю зі СРА-мережею і пустити процес напризволяще. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповів сountry manager Ukraine компанії Admitad Олександр Кривошеєв.
За словами нашого співрозмовника, перше, що повинні зробити сьогодні українські банки, так це сформувати окремі підрозділи з новими людьми, які будуть займатися діджіталізацією.
«Найчастіше у великих банків є кістяк, за яким вони працюють вже десяток років, і топ-менеджери, що надають перевагу роботі «по-старому», які не готові щось змінювати. Однак ринок розвивається дуже швидко. Щоб встигнути за ним, потрібно зібрати окрему команду: розробників, топ-менеджмент з креативними ідеями та новими рішеннями, а також забезпечити їх достатнім бюджетом», – пояснює експерт.
Серед інших проблем менеджер Admitad вказує на відсутність наскрізної аналітики, конфлікт мотивації дистанційних співробітників і офлайн-співробітників, уповільнений розвиток процесів оформлення продуктів банку, відсутність контрольних точок оформлення карт і воронки продажів на всіх етапах.
За його словами, банкам, які хочуть активно вийти в онлайн, варто задуматися про співпрацю з партнерською мережею, яка допоможе фінустанові сформувати постійний потік нових користувачів.
«Тисячі веб-майстрів по всій країні водночас будуть розповідати про ваш банк цільовій аудиторії. Але на вас лежатиме дуже важливе завдання – утримати їх і підвищити LTV (життєвий цикл клієнта – прим. ред.). Пропонуйте дисконти, знижки, бонуси, програму лояльності. Не забувайте, що портрет клієнта змінюється миттєво – тому при переході в онлайн думайте не про те, що є популярним зараз, а що буде актуальним через рік», – ділиться досвідом Олександр Кривошеєв.
За словами співрозмовника Banker.ua, банкам і фінкомпаніям, які задумалися про співпрацю з партнерською мережею, потрібно, по-перше, визначити для себе, яких результатів вони хочуть досягти.
«Від рекламодавців потрібне розуміння того, що не можна почати співпрацю зі СРА-мережею і забути про це. Це окреме джерело продажів компанії, з яким потрібно працювати, підтримувати, розвивати. Він повинен залишатися цікавим і для веб-майстрів, і для клієнтів», – резюмував експерт.
Читайте також: Наталія Юсова (АКІПП): «KYC – це реальний інструмент, щоб припинити «відмивання грошей»
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами сountry manager Ukraine компанії Admitad Олександра Кривошеєва, під час карантину близько 50% МФО і 70% банків призупинили свої партнерські програми, на що були об’єктивні причини. Для банків головною проблемою стала обмежена можливість пересування населення.
Коментарі (0)