У Zakupki.Prom.ua придумали, як підвищити рівень довіри між покупцем і продавцем

 «Райффайзен банк Аваль» підтверджує збільшення кількості безготівкових і безконтактних транзакцій з боку людей старшого віку, діляться в Zakupki.Prom.ua.

Клієнти, які здійснюють покупки онлайн, все частіше обирають безготівковий спосіб оплати: це стосується як молоді, так і людей старшого віку. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповіла керівник торгового майданчика Zakupki.Prom.ua Наталія Ковальова.

За словами співрозмовниці видання, пріоритетом для сучасних покупців є безпека платежів.

«Покупці хочуть бути впевненими в тому, що гроші будуть збережені і вони гарантовано отримають замовлення без переплати. Тому ми запустили можливість безпечної оплати через маркетплейси онлайн. Кошти зберігаються на транзитному рахунку банку, поки покупець не забере замовлення на пошті, і тільки після цього гроші відправляються продавцю. Таким чином ми підвищуємо рівень довіри між покупцем і продавцем, і все більше людей користується цією можливістю», – пояснює керівник торгового майданчика Zakupki.Prom.ua.

Наталія Ковальова звертає увагу на те, що подібна розстановка пріоритетів властива людям як молодим, так і старшого віку.

«Наші спостереження підтверджуються банками. Наприклад, на нещодавній зустрічі Райффайзен банк Аваль підтвердив приріст числа безготівкових і безконтактних транзакцій з боку людей старшого віку. Якщо ж ми говоримо про наші B2B проекти, зокрема про Zakupki.Prom.ua, то тут бізнес і держава використовують відкладений платіж, безготівковий розрахунок з оплатою 30-60 днів», – додає експерт.

Читайте також: Вижити після карантину: огляд кредитів для МСБ (травень 2020)

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що Нацбанк уніфікував підходи до формування і використання QR-кодів при розрахунках: використання таких міток при здійсненні кредитних переказів зробить розрахунки швидшими і дозволить значно знизити операційні ризики.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)