Відгуки про Ощадбанк

Позиція в рейтингу НБУ
№ 2
Середня оцінка
icoicoicoicoico
Всього відгуків
21
Відповідей банку
0
user-avatar-12220
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
"Турбошвидкість" виготовлення карток!!

Всім була задоволена, поки не подала документи на відкриття картки для підлітка "лайк’ю". По телефону працівник банку запевнив, що картка буде виготовлена за 10 днів і для отримання документів дитини з собою мати не потрібно, достатньо лише власного паспорта. Минуло 3 тижні з дати подання заявки на виготовлення картки, а її досі немає. Телефонувала, відповіл... Читати повністюи, що якщо минуло 2 тижні, то картка вже у відділенні, можна забирати. Даремно ходила в банк, бо картки ще немає. До того ж іще у відділенні банку при отриманні картки вимагають ще й оригінали документів дитини. Не розумію, чому твердження працівників одного банку повністю суперечать одне одному?! Це жах! У результаті зіпсований настрій і марно витрачений час(((

user-avatar-6428
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Нав'язування послуг кредитування та жахливий сервіс

Відкрила картку в цьому банку для отримання заробітної плати. Банк без мого прохання відкрив мені кредитну картку. Коли я спробувала відмовитися від неї, оператор стверджував, що це входить до тарифу і відмовитись не можна. Згодом я заблокувала кредитку в мобільному додатку і не користувалась кредитними коштами. Через певний час до мене телефонував співробіт... Читати повністюник банку з проханням розблокувати кредитку і скористатись кредитними коштами.

Через певний час, я змінила місце роботи і рахунок в Ощад мені був більше не потрібен. Я хотіла закрити рахунок, зробити це онлайн неможливо. Для закриття рахунку спершу треба закрити кредитку (яка у мене була заблокована і я жодного разу нею не скористалась). Працівниця банку зазначила, що кредитку можна закрити лише у тому відділенні, де відкривали, адже необхідно спершу знизити кредитний ліміт до 0 грн. На інформаційній лінії сказали, що закрити кредитку можна у будь-якому відділенні. Після донесення цієї інформації працівниця банку все ж погодилась знизити кредитний ліміт, але щоб закрити кредитку і рахунок треба ще раз прийти в банк. Також вона зазначила, що буде змушена писати пояснення на керівника, чому саме вона закривала кредитку.

Це неприйнятний досвід для сучасного банку! Ощадбанк має бути орієнтованим на клієнта, а не нав’язувати послуги з кредитування і створювати штучні перешкоди для закриття рахунків та кредитних карток.

user-avatar-3598
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Зі власного досвіду

Найгірщий банк. Нажаль допустила помилку, коли влаштувалася до них на роботу. Проте, можу розповісти цікавинки для клієнтів. По перше, як виявилося, мені відкрили кредитну картку навіть без мого відома, що цікаво, вона продовжує своє існування, на відміну від зарплатної, яку одразу забрали при звільненні. Не маю такої нагоди завітати особисто у відділення, д... Читати повністюе її "створили", але заблокувати було дуже важко, бо оператори гарячої лінії відмовляють, якщо говорити правду, що фізично картки не маю, і її номеру знати не можу. Заблокували тільки, коли звернулась зі словами, що вона була викрадена (до речі, навіть не зізнавалися в її існуванні довгий час). По друге, це вже стосується обману клієнтів банку. Не можу стверджувати, що так працюють всюди, але у моєму відділенні, при отриманні грошового переказу, впарювали клієнтам страхування життя, стверджуючи, що інакше переказ не отримати. Кажу як є, це лише для виповнення плану з продажів страхування, і не як не стосується переказів. І буди випадки, часто, що співробітники оформлюють на себе страховку, за рахунок, як ви розумієте, ваш!

user-avatar-3235
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Овердрафт? Ні, не чули!!!

Це вже не просто набридло, а меганабридло. Навіщо у додатку існує функція вимкнення смс-сповіщень(платних!!!!!!!!), які не можливо відключити? І це аргументується безпекою карти. Але при тому нагадую, що послуга смс-сповіщень платна. І цій послузі начхати, що умовно 1 і 15 числа кожного місяця саме в момент списання грошей за смс на дебетовій(!!!!!!!!!!!!) к... Читати повністюарті у цей момент гроші відсутні і баланс іде в мінус. По ДЕБЕТОВІЙ ЗАРПЛАТНІЙ карті, за що вони потім ШЛЮТЬ СМС, що необхідно погасити КРЕДИТНИЙ ЛІМІТ/ЗАБОРГОВАНІСТЬ по ДЕБЕТОВІЙ КАРТІ!!!! Або йдеш в магазин з 300 гривнями на карті(тій самій зарплатній, де 300 грн - власні кошти, не кредитні), витрачаєш ці 300 грн, заходиш потім у додаток і... Бачиш повідомлення про те, що необхідно погасити заборгованість по кредитному ліміту у сумі 300 грн. По ДЕБЕТОВІЙ карті, де використались виключно власні гроші і на балансі нулі, а не мінус. ЦЕ ЯК? ЯК?!!!!???????!!!!!

user-avatar-3834
BIELIKOVA OLENA
ico16 Тра 2024 в 00:37

Співчуваю. У цьому банку багато шо порушують

Увійдіть, щоб відповісти
user-avatar-3098
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Центральне відділення Кропивницького

Сьогодні 03.11.2023р. приблизна з 10 до 11.00 була необхідність сплатити штраф, але квитанція потрібна була з мокрою печаткою, тому звернувся в центральне відділення Кропивницького для касового обслуговування, хоча я не є клієнтом банку.
В відділенні працює електронна черга. Мій номер 122. Працює лише одна каса, бо центральне відділення обласного центру...
... Читати повністю
В процесі очікування, приблизно 30-40 хвилин, черга майже не рухається, бо є "білі" люди, які забирають картки в єдиній працюючій касі і яких заводять без черги (це більш важливі клієнти і їх час очікування більш дорогоцінний). Дякуючи спеціалісту, який все ж запропонував здійснити оплату через термінал, а потім підвів до другої(працюючо-непрацюючої каси) потрапляю до вікна касира, де штраф хочу сплатити безконтактно NFC через еквайринг...
Готові?!
Подолавши всі надбання електронної черги, касир дає відповідь, що термінали банку на касі центрального обласного відділення Ощаду не налаштовані!!! для здійснення безконтактної оплати! Перепитав касира, чи це насправді і чи правильно я все зрозумів? Відповідь - так. Тільки фізична картка для оплати. Привіт Apple pay і Google pay. Вам ще є куди рости в далекому 2023 році.
Короче клієнтом банку я не був, а сьогодні ще і не став. Платіж зробив в іншому державному банку за кутом, витративши приблизно 2-і хвилини часу і сплативши цю квитанцію безконтактно.
Хочу щиро подякувати Ощаду за наданий досвід і ця одна зірка, саме за цей безцінний досвід. Тепер мені є з чим порівнювати!
Дякую!

user-avatar-1578
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Списаня грошей без попередження

Люди, при можливості, обслуговуйтесь в іншому банку, але не в ощадбанку.
Мала велику необережність сплатити карткою ощадбанку валютний рахунок у закордонному магазині.
Після оплати з мене зняли 2%, у підтримці сказали, що 1% за конвертацію, а 1% на майбутнє, якщо протягом 3-х днів курс зросте, це їхня страховка. Я в шоці!!! Це мої проблеми як клієнта, що в... Читати повністюи не проводите операцію день у день. Мене це взагалі не повинно стосуватися.
Але це ще не все, наступного дня я виявляю, що у мене сума грошей на залишку зменшилася, звертаюся на підтримку і виявляється, що їм ще грошей не вистачило за вчорашньою валютною операцією і вони ще знімають гроші, без попередження.
Таку саму операцію я завжди робила через приват банк. Той курс валют, який позначений у додатку, ту суму грошей і знімали, ні копійки зайвої, ні яких конвертацій та страховок.
Якщо у вас є вибір тримайтеся від ощад подалі!!

user-avatar-556
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Арешт рахунку

Добрий день! Підкажіть будь ласка як довго знімають арешт з рахунку? Лист в банк відправлено на зняття арешту 05.06.2020 сьогодні 25.06.2020 скільки ще чекати! ??????? В інших банках швидко чомусь роблять !!!! Спасибі



user-avatar-545
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Поверніть мою картку!

03.06.2020 термінал у відділенні Ощадбанку за адресою: Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 39 не повернув мою картку "мій комфорт" Visa. Всі мої звернення до зав. даного відділення, в службу безпеки Ощадбанку, на гарячу лінію, в головне відділення Солом'янського району м.Києва за адресою: вул. Олексіївська, 13 б не дали ніякого результату. Здивувало ... Читати повністюхамське з усмішками відношення по телефону головного відділення Солом'янського р-ну (Олексіївська, 13) По-перше, додзвонитися на їх номер 0442703863 зміг тільки після скарги на гарячу лінію банку, т к. вони елементарно не хотіли брати трубку. Нарешті, коли дівчина спромоглася відповісти, вона просто посміхалася: "а навіщо ви вставляли картку в термінал?". На мої прохання повідомити, - коли буде інкасація даного терміналу щоб я зміг отримати мою картку вона відмовилася говорити. Це не банк, це-позорище! Що за ставлення до клієнтів? Чому вони повинні страждати через безвідповідальність працівників банку? Через 10 днів терміналом так ніхто і не займається. Ганьба Ощадбанку!

user-avatar-441
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Робота відділень і коллцентра!

Відділення №132, м. Харків проспект Науки 64.
Хочу додати ще один негативний відгук, до безлічі раніше викладених.
Плачу комунальні платежі за єдиною квитанцією у відділенні Ощадбанку зі своєю пенсійної картки. 13.04 простояв більше години в черзі до каси відділення №132 банку на вулиці (зрозуміло: короновірус), з трьох кас працювала тільки одна! Хоча вони... Читати повністю знаходяться на достатній санітарній відстані одна від одної. Коли підійшла моя черга розпорядник всередині приміщення (або як її називають) повідомила, що комунальні платежі не приймаються, через те, що не працює програма. Дзвінок в контакт центр: 0-800 ******* 7-3 нічого не дав; на початку Марина, потім Діана, на питання чому в відділенні не приймають оплату, перемикали мене в нікуди, тобто на номер, який не відповідав!
Сьогодні 14.04 в черзі не стояв, відразу запитав у «розпорядника», яка відповіла, що до кінця тижня комунальні платежі прийматися не будуть, тому що проводиться налагодження програми. Розуміючи, що це повна нісенітниця, знову подзвонив в контакт центр, з проханням розібратися і дати мені вичерпну інформацію. На що оператор контакт центру ( Лена), відповіла, що інформацію можу отримати тільки в самому відділенні !!!!))). Скаргу прийняти теж відмовилася.
Склалося таке враження, що відділення Ощадбанку знаходяться на госрозрахунку: що хочуть, те й роблять і ніхто не може вплинути на їх роботу. При цьому в контактцентрі мені порадили звернутися в інше відділення. І це при тому, що під приводом зручності обслуговування населення, все найближчі відділення були закриті і зведені в одне! Таким чином люди (з них більшість літні), приходять у відділення і не отримують очікуваних послуг. Плюс до цього додати перерву в роботі відділення, перестало працювати по суботах.
Так само є питання до найбільшого банку країни, який багато хто асоціює як державний, а насправді відбувається все за принципом: з миру по нитці - собі на сорочку. Поясню: чому в Ощадбанку знімають плату за СМС повідомлення, адже банк користується грошима клієнтів і поважають себе банки цю послугу надають безкоштовно! Чому, якщо клієнт банку повторно запитує залишок по рахунку, з його рахунку знімається плата? Система Ощад24, працює набагато гірше, ніж Приват24. Банку є над чим працювати, для того, щоб чесно заробляти і почати треба з систематизації роботи відділень, співробітники яких мають розуміти, що вони не приватна крамничка, а представники найбільшого, надалі думаю кращого, банку країни!



user-avatar-373
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Реєстрація Ощад24

Думаю всі в курсі, що в Україні запроваджено карантин і більшість знаходяться на самоізоляції, а пенсіонери в першу чергу і в повному складі.
У зв'язку з цим, розумним бажанням у мене було зареєструватися в Ощад24, що б з дому, online можна було б здійснювати покупки з кур'єрською доставкою, платити комуналку і ін. І тим самим виконувати розпорядження нашог... Читати повністюо уряду щодо дотримання карантину.
Кілька днів поспіль, я намагаюся зареєструватися в Вашому банку, вводжу всі необхідні дані, але коли з'являється повідомлення про те що для продовження реєстрації Вам на телефон був відправлений СМС одноразовий пароль - пароль не приходить. Всі спроби зв'язатися в чаті банку, телефонного з'єднання з оператором Вашого банку ні до чого не привели (типу, чекайте відповіді, потім призвести до втрати з'єднання). До речі, коли намагався вирішити цю проблему по чату на сторінці сайту Вашого банку, там теж треба було провести ідентифікацію з приходом пароля по СМС, що хоч як це дивно спрацьовувало, але далі все ... Погуглив на цю тему в інеті - виявилося, ця проблема у маси людей!
Тому, у мене резонне питання: як вирішити цю проблему?



user-avatar-330
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Нікому не раджу Ощадбанк !!

Сьогодні закинув трохи грошей на картку через Айбокс для оплати в Google play. Через годину спробував здійснити покупку. Не вийшло. Картка була відхилена. Передзвонив в колл центр і там мені сказали, що моя картка була заблокована взагалі 27.02 тому при внесенні грошей мною на картку працівник банку припустився помилки і нарахував ці гроші двічі. А зараз в б... Читати повністюанку з цим розбираються і дуже скоро я зможу карткою своєю користуватися. Передзвоніть, мовляв, через годину. Дзвоню через годину-знову та ж херня. "Ми зараз цим займаємося"! Блін! Мені заблокували картку 27 - го лютого! Так що, з того моменту не можна було вирішити це питання !? І якого хера, якщо картка заблокована, я можу її поповнити з АЙБОКС !? Хлопці з Ощадбанку, ви там як, при пам'яті взагалі? Хоч якийсь вуз закінчували? Коротше кажучи, Ощадбанк це ненадійна контора, в якій працюють непрофесійні работнікі. Я Ощад нікому не раджу. Тим більше ця ситуація у мене вже не вперше.

user-avatar-326
icoКредити
icoicoicoicoico
Ануляція кредитної картки

При отриманні зарплатної картки мав необережність отримати кредитку з пільговим періодом 62 дня. Їй не користувався, поки не виникла необхідність в оплаті нотаріуса в іншому місті. Сума до оплати була 10 тис., Оплата пройшла 17.01.20 р 05.02.20 р на картку було зараховано 10,5 тис. грн. і як з'ясувалося цієї суми було мало ... 06.02.20 р зайшов до відділення... Читати повністю № 10026/0198 в Києві вул. Хрещатик, 7/11 (тут же і отримував кредитку). Відстоявши чергу потрапив до менеджера Дмитра, який не зміг пояснити НІЧОГО. Єдине що я зміг від нього домогтися - це дізнатися скільки ж мені необхідно внести грошей, щоб вивести в 0 кредитку і закрити її. Як виявилося, необхідно доплатити 15 грн. що і було зроблено при ньому в касі відділення. Після цього було написано заяву про закриття кредитного ліміту і рахунку, а так же попросив порізати картку при мені. Заяву прийняли, картку не порізав, сказав після розгляду заяви, але не сказав, що розгляд відбувається протягом 90 (ДЕВ'ЯНОСТО) днів !!!! 22.02.20 р приходить СМС про те, що у мене заборгованість за кредиткою 103,69 грн. і її необхідно погасити до 20 числа. 24.02.20 р йду в банк, потрапляю до цього безглуздого Дмитра і починається цирк: на питання не відповідає (або не знає що відповісти, або дійсно безглуздий); на моє вимога надати договір з умовами і моїм підписом, тупо мовчить. Зажадав начальника відділення 5 разів, поки він відірвав своє стільці і пішов до начальника. Начальник Ющенко Тетяна Володимирівна вислухавши проблему запропонувала зателефонувати в колцентр для з'ясування, тому що у неї немає можливості увійти в програму і розібратися (ГЕНИАЛЬНО). У колцентр дзвонив перебуваючи в кабінеті начальника, включивши на гучний зв'язок телефон і витратили на це близько години, причому трубку там не взяли (офігенний колцентр). І лише завдяки (не знаю посади) Юлії Розовик, яка виявилася найбільш знає і вміє заходити в програму, я написав повторно заяву, зареєстрував її повторно і вона змогла розрізати цю гребанний кредитку (сильна дівчина). Так що не беріть кредитки, надсилайте на .... менеджерів, які намагаються впарити Вам додаткові послуги. Всім удачі і не робіть таких помилок як я.





Залишити відгук

Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.