Що трапляється з клієнтом, якого внесли до «чорного списку» після процедури KYC

Останнім часом технологія KYC стає все більш популярною не тільки в банківському і фінансовому секторі, а й в інших бізнесах.

KYC допомагає банкам якомога краще розуміти бізнес своїх клієнтів і є запорукою безпеки. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповіла заступник голови Правління АКІПП, офіційний партнер WDT Наталія Юсова.

Співрозмовниця видання нагадує про те, що KYC (Know your customer) – це один з інструментів боротьби з відмиванням «брудних грошей» у всьому світі.

«Останнім часом ця технологія стає все більш популярною не тільки в банківському і фінансовому секторі, а й в інших бізнесах», – зазначає заступник голови Правління АКІПП.

Наталія Юсова пояснює суть роботи KYC. За словами експерта, даний інструмент дозволяє банкам якомога краще розуміти бізнес своїх клієнтів, для чого фінустанови збирають не тільки установчі документи і фінансову звітність, але також проводять опитування та особисті зустрічі.

«Вимоги KYC – це не примха фінансових організацій і сервісів: вони закріплені в законодавстві, нормативних документах банківських регуляторів і міжнародних організацій. Кінцева мета всіх приписів – заборона обслуговування анонімних рахунків… Якщо за результатами процедури KYC приватний клієнт або організація потрапляють у чорний список, за їхніми операціями встановлюється пильний контроль, який дозволяє відстежувати сумнівні транзакції, що здійснюються цими особами», – зазначає співрозмовниця Banker.ua.

Плюсом дотримання і впровадження KYC, як для організацій, так і для користувачів, експерт називає безпеку.

«Мінусом ми можемо вважати те, що при порушенні такої ідентифікації компанія може зазнати збитків, що спричинить низку певних санкцій. Ну, і, якщо технологія недостатньо автоматизована, – неефективне використання часу профільних експертів для пошуку і збору необхідної інформації», – говорить представник АКІПП, додаючи, що надійний і автоматизований KYC має вирішальне значення для виявлення ризику на ранніх стадіях, а також виступає у якості стратегічного інструмента для отримання додаткових конкурентних переваг.

Читайте також: ТОП-5 видатних банкірів в історії України

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що НБУ оновив правила здійснення фінмоніторингу банками. Головною перевагою нового закону регулятор називає введення повної ідентифікації та верифікації клієнта, а також можливість відкриття їм рахунку в новому банку без відвідування відділення.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)