Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Послуги страхових компаній стали надзвичайно затребуваними під час війни, особливо такі продукти, як «Зелена карта», медичне та автострахування. Проте найголовніше у критичні моменти – мати змогу оперативно отримати необхідну інформацію про страховий продукт та оформити поліс чи виплати на сайті або в додатку. Banker.ua підготував рейтинг «ТОП digitalстрахових компаній України», в якому наявні актуальні дані з діджиталізації українського страхового ринку в динаміці.
Матеріал підготовлений для друкованої версії журналу Banker.
Методика
Рейтинг* складається з 4 основних розділів: популярність бренду страхової компанії в інтернеті, рівень відвідуваності сайтів, кількість фоловерів у соцмережах, якість та кількість завантажень мобільних додатків.
Всі дані взяті з офіційних джерел і знаходяться у відкритому доступі.
Кожна компанія займає свою позицію в рейтингу, виходячи із загальних показників. Для ранжування застосовано кілька методів: 1) чим більші загальні показники, тим вище місце СК в таблиці; 2) за кожним параметром відбувається окреме ранжування, після чого визначається середній показник, який зумовлює позицію СК в рейтингу — чим менше число, тим вища позиція компанії; 3) якщо страхові компанії претендують за середнім показником на одне місце в таблиці, позицію зумовлює домінуючий параметр, який визначила редакція.
У таблицях відображена динаміка позиції СК порівняно з попереднім рейтингом — наскільки піднялася чи опустилася компанія за аналізований період. Якщо СК зберегла свою позицію, позначка відсутня.
ТОП НАЙПОПУЛЯРНІШИХ САЙТІВ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ
Аналізуючи рівень популярності сайтів страхових компаній, враховували статистичні дані компанії SimilarWeb за вересень 2022 року. Страхові компанії ранжовані за кожним значенням окремо, після чого виведено середнє значення, яке визначає місце страхової компанії в загальному рейтингу. Якщо за якимось параметром відсутні дані, компанія за ним отримує останнє місце, що також впливає на загальне середнє значення і, відповідно, на остаточну позицію в рейтингу.
У ранжуванні не враховувався такий параметр, як SimilarWeb Category Rank, оскільки деякі страхові компанії віднесені до різних категорій. Тому цей параметр не є єдиним для всіх, і через це не враховувався під час визначення позиції СК, але поданий для інформативності. Домінуючим параметром у рейтингу є SimilarWeb Traffic.
ТОП СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ ЗА КІЛЬКІСТЮ БРЕНДОВИХ ЗАПИТІВ
Для визначення цього рейтингу враховували кількість запитів кирилицею та латиницею в Україні через пошукову систему Google. Дані взято з сервісу Serpstat. У таблиці порахована середньомісячна кількість запитів та виведені середні показники за рік. Чим більша загальна кількість запитів, тим вище місце страхової компанії у рейтингу.
ТОП СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ ЗА КІЛЬКІСТЮ ПІДПИСНИКІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Кількість фоловерів у соцмережах значно впливає на впізнаваність бренду та на якість комунікації з аудиторією. Наведений рейтинг враховував дані з Facebook та Instagram станом на 23 жовтня 2022 року. Якщо у певній соцмережі відсутня офіційна сторінка страхової компанії, у цій графі стоїть позначка «н/д» (немає даних). Місце в рейтингу залежить від сумарної кількості підписників у соцмережах.
ТОП НАЙПОПУЛЯРНІШИХ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ
При складанні даного рейтингу враховано кількість оцінок додатку і зоряний рейтинг для мобільних додатків страхових компаній у системах App Store і Google Play, а також кількість завантажень – для Google Play. Домінуючий параметр для визначення позиції у разі однакових середніх значень – зоряний рейтинг.
App Store* (23.10.2022)
** В App Store відсутній лічильник кількості завантажень мобільних додатків
Google Play (23.10.2022)
*Рейтинг носить ознайомчий характер і складений на підставі методики редакції Banker.ua. Рейтинг не стосується якості продуктів страхової компанії, не дає їм оцінку і не спонукає клієнта вибирати ту чи іншу компанію, спираючись на його результати.